Michał Zajdel Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Michał Zajdel

Media &Digital Director Kantar Millward Brown
linkedin-icon

BIO

Michał Zajdel, ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie Media &Digital Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

Tytuł wystąpienia: Między zupą pomidorową a vege ramenem – gdzie przebiega granica w tworzeniu contentu?

Content jest jak zupa – może być prosty, wszystkim znany i przez wszystkich akceptowany – czyli bezpieczny, ale może być konceptem kucharza, który w swojej twórczości stara się wyrazić siebie, stworzyć komentarz społeczny lub być „edgy”. Granica smaku to linia pomiędzy real time marketingiem, humanizacją marek i nowym wymiarem autentyczności i o tym będziemy opowiadać.

Pokażę Ci, jak optymalnie wykorzystać swoje video do budowania zasięgu organicznego.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:

  • jaki content wciąga lub irytuje odbiorców,
  • jak marki mogą wyróżnić się swoim contentem,
  • jakie trendy doprowadziły do momentu, gdy musimy o tym rozmawiać, i jakie w tym wszystkim ma znaczenie Kultura Internetu,
  • w jaki sposób testować content.

Michał Zajdel wystąpił już na trzech edycjach Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie, Obsługa klienta w internecie oraz Social media to nowa telewizja. Zobacz wywiad na temat tego, jak współczesne pokolenia X, Y i Z korzystają z technologii.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn