Michał Zajdel Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Michał Zajdel

Media &Digital Director Kantar Millward Brown
linkedin-icon

BIO

Michał Zajdel, ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie Media &Digital Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

Tytuł wystąpienia: Znaczenie video dla pokolenia Z. W jaki sposób Zetki konsumują treści video

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób Zetki konsumują treści video?
  • Na ile sposób konsumpcji i nawigacja po treści różni się względem Millenialsów (Y) i X-ów.
  • Czy pokolenie Z jest otwarte na reklamę i jakie formy komunikacji marki są najlepiej odbierane przez to pokolenie?
  • Jakie jest znaczenie twórcy (influencera) dla tej generacji?
  • Konsumpcja video mobile vs desktop – ile czasu generacja Z spędza na oglądaniu treści video?

 

Michał Zajdel wystąpił już na dwóch edycjach Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie oraz Obsługa klienta w internecie. Zobacz wywiad na temat, jak współczesne pokolenia X, Y i Z korzystają z technologii.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Michał Zajdel

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn