BIO
Dyrektor Kreatywna w agencji John Pitcher. Od ponad 8 lat związana z branżą reklamową na stanowiskach Creative / Copywriter. Autorka kampanii nagradzanych na festiwalach reklamy oraz jurorka, absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Tworzy i realizuje kampanie dla takich klientów jak Bank Zachodni WBK, Stock Polska, Lirene, Unilever, USP Zdrowie, Alior Bank, Orangina Schweppes, EFL S.A. i wiele innych.
Od lat z sukcesami współtworzy kampanie społeczne oraz akcje angażujące lokalne społeczności. Współautorka konceptu Dzielnica Wisła, realizowanego przez m. st. Warszawa.
Temat wystąpienia: Viral – Freestyle w digitalu
Dla jednych obietnica sukcesu za niewielkie pieniądze dla innych fikcja i wyświechtany termin. Gdzie leży prawda?
Czy da się z góry zaplanować i zrealizować spot, który zdobędzie miliony wyświetleń?
Każdy próbuje, niewielu się to udaje. Dlaczego?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- Jak budować narracje w spotach, by podobały się odbiorcom?
- Co oprócz scenariusza potrzebne jest by stworzyć dobry film?
- Czy viral może powstać na poziomie briefu?
- Jaka historia kryje się za viralem „Zgazu Tanoga!”?