Paulina Imiołek-Szałda Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Paulina Imiołek-Szałda

Dyrektor Kreatywna John Pitcher
linkedin-icon

BIO

Dyrektor Kreatywna w agencji John Pitcher. Od ponad 8 lat związana z branżą reklamową na stanowiskach Creative / Copywriter. Autorka kampanii nagradzanych na festiwalach reklamy oraz jurorka, absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Tworzy i realizuje kampanie dla takich klientów jak Bank Zachodni WBK, Stock Polska, Lirene, Unilever, USP Zdrowie, Alior Bank, Orangina Schweppes, EFL S.A. i wiele innych.

Od lat z sukcesami współtworzy kampanie społeczne oraz akcje angażujące lokalne społeczności. Współautorka konceptu Dzielnica Wisła, realizowanego przez m. st. Warszawa.

Temat wystąpienia: Viral – Freestyle w digitalu

Dla jednych obietnica sukcesu za niewielkie pieniądze dla innych fikcja i wyświechtany termin. Gdzie leży prawda?
Czy da się z góry zaplanować i zrealizować spot, który zdobędzie miliony wyświetleń?
Każdy próbuje, niewielu się to udaje. Dlaczego?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Jak budować narracje w spotach, by podobały się odbiorcom?
  • Co oprócz scenariusza potrzebne jest by stworzyć dobry film?
  • Czy viral może powstać na poziomie briefu?
  • Jaka historia kryje się za viralem „Zgazu Tanoga!”?

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta

Viral – Freestyle w digitalu

17 maja 2018
10:40 - 11:10