Paweł Sala Akademia Marketingu social media to nowa telewizja (1)

Paweł Sala

CEO & co-founder FreshMail
linkedin-icon

BIO

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Temat wystąpienia: Jak wykorzystać video w email marketingu?

Video w mailu to nie jest najbardziej oczywiste połączenie zarówno z punktu widzenia marketera jak i odbiorcy. Podczas mojej prelekcji zobaczysz jak sprytnie wykorzystać swój content video do wspierania działań email marketingowych tak aby efekty przerosły Twoje największe oczekiwania.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak wykorzystać video do akcji lead generation
  • jak wykorzystać content video w kampaniach lead nurturing
  • jak wysyłać maila zawierające animację oraz treści video tak abyś był pewien, że mail będzie dobrze wyglądał na różnych skrzynkach odbiorców.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Paweł Sala

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn