WEBINAR

Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?

24 listopada, 10:00

Marzysz o dużym serwisie, w którym Twoi potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z owocami długoletnich działań content marketingowych marki? Teksty, infografiki, e-booki, video, webinary, podcasty – poukładanie tego w jedną strategię i rozłożenie w czasie spędza Ci sen z powiek oraz paraliżuje, gdy tylko pomyślisz o rozliczaniu efektów? W takim razie ten webinar jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak zacząć budować hub contentowy, a potem rozbudowywać go bez zbędnego wysiłku. I to wszystko od praktyków, co z niejednego serwisu chleb jedli 😉

Z webinaru dowiesz się:

czym hub contentowy różni się od „zwykłej strony”,

jak zaprojektować architekturę informacji, by Twoja budowla przetrwała każdą nawałnicę (czyt. update Google’a),

po co Ci myślący dział IT,

czy kwartał to dużo i w jakich jednostkach czasu musisz myśleć o content marketingu,

dlaczego Twoje pomysły nie są nic warte, czyli dlaczego nawet najlepszy pomysł bez strategii to za mało,

ile razy można pisać o tym samym i się nie znudzić,

jak prowadzić kalendarz publikacji i planować treści z odpowiednim wyprzedzeniem,

jak ułatwić użytkownikowi poruszanie się po Twoim serwisie,

dlaczego content + SEO = sukces,

jak dobrać odpowiednie formy treści do tematyki serwisu,

jakie są podstawowe narzędzia, z których warto korzystać prowadząc hub contentowy.

Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.

Chcesz więcej wiedzy jak tworzyć duże portale? Sprawdź e-szkolenie Kasi i Michała.

Prowadzący webinar

Michał Grzebyk

Head of PR & Content Marketing ContentHouse

Katarzyna Florek

Content Specialist ContentHouse

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość