Obsługa klienta w internecie

to temat przewodni drugiej edycji Akademii Marketingu

To już druga odsłona konferencji „Akademia Marketingu”. W marcu 2017 roku rozmawialiśmy o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. W konferencji uczestniczyło wówczas ponad 120 osób, z którymi wiedzą podzieliło się 12 prelegentów, m.in. z takich firm, jak: Samsung Polska, FreshMail, 2040.io czy Kantar Millward Brown.

Zobacz wywiady z naszymi prelegentami z poprzedniej edycji.

 

O Akademii Marketingu

Od lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Realia rynku są nieubłagane – kto się nie rozwija, szybko wypada z gry. Nie jest w stanie skutecznie promować swojego biznesu i wraca na tarczy z marketingowego pola bitwy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest poszerzanie wiedzy oraz zdobywanie nowych, często unikalnych umiejętności. Tylko w taki sposób można być konkurencyjnym i odnosić sukcesy.

Każdego dnia pracujemy nad projektami dla naszych Klientów i wspólnie z nimi budujemy realny biznes. Stąd też rozumiemy przepaść dzielącą „wiedzę” zgromadzoną w podręcznikach i praktyczne umiejętności, które można posiąść tylko w czasie działań  na żywych, rynkowych organizmach. Nauka na własnych błędach jest bolesna i kosztowna – sami je popełniamy. Potrafimy jednak szybko przekuć je w sukces. Tym bardziej doceniamy więc doświadczenie praktyków marketingu, tworzących z nami Akademię Marketingu.

Opinie naszych gości

Akademia Marketingu to unikatowe przedsięwzięcie na rynku konferencji branżowych. Tematyka prezentowana przez organizatorów łączy zagadnienia marketingu oraz nowych technologii, pokazując jak wykorzystywać taką synergię w sposób praktyczny, realnie wpływający na rozwój biznesu. Mogę śmiało powiedzieć, że ta konferencja prezentuje obecnie najwyższy poziom merytoryczny wśród wydarzeń marketingowych w Krakowie.

Dodatkowo można tutaj nawiązać wartościowe kontakty biznesowe. Uczestnikami są m.in. dyrektorzy marketingu, szefowie działów handlowych, brand managerowie, przedstawiciele korporacji oraz właściciele firm z sektora średniego biznesu. Obecność na Akademii Marketingu daje szansę na wartościowy networking.

Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający w FreshMail
Paweł Sala FreshMail

Miałam przyjemność uczestniczyć w marcu 2017 w pierwszej w Polsce konferencji poświęconej sztucznej inteligencji w biznesie. Tematyka konferencji skupiała się na nowych technologiach i rozwiązaniach w różnych dziedzinach od inteligentnych budynków po wykorzystanie automatyzacji w marketingu.

Wystąpienia były zarówno dla mnie inspiracją i zapoznaniem się z praktyką. W dobie automatyzacji firmy takie jak Samsung pokazały, że rzeczywiście na co dzień wykorzystują zaawansowaną technologię i analizę danych w codziennym biznesie.
Możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i ekspercką wiedzą podczas Akademii Marketingu w Krakowie była bezcennym wydarzeniem, w którym udział polecam wszystkim marketerom i właścicielom firm.

Anna Tatucha, Kierownik ds. Komunikacji Biznesowej w UNICARD SA

Miałam okazję uczestniczyć w pierwszej edycji Akademii Marketingu poświęconej w całości wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. Była to pierwsza w Polsce konferencja, która zajęła się tematyką praktycznego wykorzystania istniejących już algorytmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. To niezwykle cenna wiedza, szczególnie z punktu widzenia współczesnego marketera, który nieustannie musi analizować ścieżki swoich grup docelowych i dopasowywać narzędzia do ich realnych potrzeb.

Akademia Marketingu, konferencja edukująca na temat skutecznego z punktu widzenia biznesu łączenia technologii i marketingu, wypełnia niszę na rynku konferencji branżowych organizowanych w południowej Polsce. Unikatowe tematy, najlepsi eksperci, praktyczne rozwiązania realnych problemów biznesowych – tak w skrócie można scharakteryzować Akademię Marketingu.

Magdalena Czaja, CEO w San Markos
magda czaja

Dobrze zaprojektowane konferencje i spotkania biznesowe są jedną z najlepszych metod rozwoju każdego pracownika. W marcu br. miałam okazje uczestniczyć w pierwszej odsłonie konferencji „Akademia Marketingu”, która w całości poświęcona była wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie.

Olbrzymia dawka wiedzy przekazana przez praktyków w prosty, przyjemny sposób utwierdziła mnie w przekonaniu, że automatyzacja i algorytmy AI to nie odległa przyszłość, ale możliwości, z których firmy chcące się wyróżnić na rynku powinny już korzystać. Akademia Marketingu to także miejsce, gdzie prezentowane są najnowsze trendy i rozwiązania. Udział w tym wydarzeniu nie tylko pozwala zdobyć nowe, unikalne umiejętności, ale stwarza także przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz spotkania i poznania wielu wartościowych osób z branży. Dla praktykującego, współczesnego marketera udział w akademii to doświadczenie bezcenne.

Katarzyna Owczarek, , Koordynator ds. Trade Marketingu w Paradyż Ceramika
paradyż ceramika akademia marketingu logo

Dla kogo jest Akademia

czyli wędka zamiast ryby

Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu. Szczególnie myślimy o pracownikach działów marketingu. Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.

Cele

które stawiamy Akademii Marketingu to:

  • promowanie sprawdzonych, ale nie standardowych, rozwiązań marketingowych,

  • przekazanie aktualnej, a przede wszystkim praktycznej, wiedzy o marketingu internetowym,

  • poznanie ważnych branżowych ekspertów,

  • poszerzenie sposobu patrzenia na branżę marketingową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją,

  • przedstawienie najważniejszych trendów, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie.

Gwarantujemy

że dzięki Akademii Marketingu

  • dowiesz się jak, prowadzić wielokanałową komunikację marki,

  • zdobędziesz wiedzę na temat sposobów analizowania kluczowych wskaźników współczesnego marketingu,

  • nabędziesz umiejętności potrzebnych do sprawnego budowania mediów własnych marek oraz strategii content marketingowej,

  • poznasz najważniejsze zasady, jakie rządzą client service w social media,

  • dowiesz się, jak łączyć działań marketingowych, w tym promocji w mediach własnych, z pozyskiwaniem leadów oraz działaniami e-mail marketingowymi,

  • nauczysz się darmowych oraz niskobudżetowych narzędzi analitycznych, które powinny znaleźć się w warsztacie współczesnego marketera.

Zainteresowany?

Oto kolejne kroki, które musisz zrobić

Sprawdź program

Tematem drugiej konferencji będzie obsługa klientów w internecie. Spotkasz specjalistów z zakresu customer care i technologii. Termin konferencji: 8-9 listopada 2017. Sprawdź program

Poznaj prelegentów

Staramy się gromadzić najlepszych specjalistów ze swojej dziedziny. Sprawdź kim są i co robią na co dzień. Poznaj prelegentów

Zarezerwuj termin

Program i prelegenci wyglądają naprawdę zachęcająco? Koniecznie więc musisz z nami być tego dnia! Nie zwlekaj i zapisz ten dzień w kalendarzu. I nie zapomnij o bilecie 🙂

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.