KONFERENCJA AKADEMIA MARKETINGU

źródło wiedzy marketerów w Małopolsce

Za nami już dwie odsłony konferencji Akademii Marketingu. W marcu 2017 roku rozmawialiśmy o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. W konferencji uczestniczyło wówczas ponad 100 osób, z którymi wiedzą podzieliło się 10 prelegentów, m.in. z takich firm, jak: Samsung Polska, FreshMail, 2040.io czy Kantar Millward Brown. 

W listopadzie 2017 dwa dni poświęciliśmy na poznanie różnych aspektów współczesnej obsługi klienta. Tym razem w wydarzeniu uczestniczyło blisko 200 osób, a wiedzą podzieliło się aż 30 ekspertów z takich firm jak: Orange Polska, Brand24, Sotrender, Synerise, Deloitte Digital, SMSAPI czy Coffeedesk. 

O Akademii Marketingu

Od lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Realia rynku są nieubłagane – kto się nie rozwija, szybko wypada z gry. Nie jest w stanie skutecznie promować swojego biznesu i wraca na tarczy z marketingowego pola bitwy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest poszerzanie wiedzy oraz zdobywanie nowych, często unikalnych umiejętności. Tylko w taki sposób można być konkurencyjnym i odnosić sukcesy.

Każdego dnia pracujemy nad projektami dla naszych Klientów i wspólnie z nimi budujemy realny biznes. Stąd też rozumiemy przepaść dzielącą „wiedzę” zgromadzoną w podręcznikach i praktyczne umiejętności, które można posiąść tylko w czasie działań  na żywych, rynkowych organizmach. Nauka na własnych błędach jest bolesna i kosztowna – sami je popełniamy. Potrafimy jednak szybko przekuć je w sukces. Tym bardziej doceniamy więc doświadczenie praktyków marketingu, tworzących z nami Akademię Marketingu.

III edycja Akademii Marketingu objęta jest akredytacją DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt.

 

DIMAQ to pierwszy w Polsce program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Opinie naszych gości

Akademia Marketingu to unikatowe przedsięwzięcie na rynku konferencji branżowych. Tematyka prezentowana przez organizatorów łączy zagadnienia marketingu oraz nowych technologii, pokazując jak wykorzystywać taką synergię w sposób praktyczny, realnie wpływający na rozwój biznesu. Mogę śmiało powiedzieć, że ta konferencja prezentuje obecnie najwyższy poziom merytoryczny wśród wydarzeń marketingowych w Krakowie.

Dodatkowo można tutaj nawiązać wartościowe kontakty biznesowe. Uczestnikami są m.in. dyrektorzy marketingu, szefowie działów handlowych, brand managerowie, przedstawiciele korporacji oraz właściciele firm z sektora średniego biznesu. Obecność na Akademii Marketingu daje szansę na wartościowy networking.

Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający w FreshMail
Paweł Sala FreshMail

Miałam przyjemność uczestniczyć w marcu 2017 w pierwszej w Polsce konferencji poświęconej sztucznej inteligencji w biznesie. Tematyka konferencji skupiała się na nowych technologiach i rozwiązaniach w różnych dziedzinach od inteligentnych budynków po wykorzystanie automatyzacji w marketingu.

Wystąpienia były zarówno dla mnie inspiracją i zapoznaniem się z praktyką. W dobie automatyzacji firmy takie jak Samsung pokazały, że rzeczywiście na co dzień wykorzystują zaawansowaną technologię i analizę danych w codziennym biznesie.
Możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i ekspercką wiedzą podczas Akademii Marketingu w Krakowie była bezcennym wydarzeniem, w którym udział polecam wszystkim marketerom i właścicielom firm.

Anna Tatucha, Kierownik ds. Komunikacji Biznesowej w UNICARD SA

Miałam okazję uczestniczyć w pierwszej edycji Akademii Marketingu poświęconej w całości wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. Była to pierwsza w Polsce konferencja, która zajęła się tematyką praktycznego wykorzystania istniejących już algorytmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. To niezwykle cenna wiedza, szczególnie z punktu widzenia współczesnego marketera, który nieustannie musi analizować ścieżki swoich grup docelowych i dopasowywać narzędzia do ich realnych potrzeb.

Akademia Marketingu, konferencja edukująca na temat skutecznego z punktu widzenia biznesu łączenia technologii i marketingu, wypełnia niszę na rynku konferencji branżowych organizowanych w południowej Polsce. Unikatowe tematy, najlepsi eksperci, praktyczne rozwiązania realnych problemów biznesowych – tak w skrócie można scharakteryzować Akademię Marketingu.

Magdalena Czaja, CEO w San Markos
magda czaja

Dobrze zaprojektowane konferencje i spotkania biznesowe są jedną z najlepszych metod rozwoju każdego pracownika. W marcu br. miałam okazje uczestniczyć w pierwszej odsłonie konferencji „Akademia Marketingu”, która w całości poświęcona była wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie.

Olbrzymia dawka wiedzy przekazana przez praktyków w prosty, przyjemny sposób utwierdziła mnie w przekonaniu, że automatyzacja i algorytmy AI to nie odległa przyszłość, ale możliwości, z których firmy chcące się wyróżnić na rynku powinny już korzystać. Akademia Marketingu to także miejsce, gdzie prezentowane są najnowsze trendy i rozwiązania. Udział w tym wydarzeniu nie tylko pozwala zdobyć nowe, unikalne umiejętności, ale stwarza także przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz spotkania i poznania wielu wartościowych osób z branży. Dla praktykującego, współczesnego marketera udział w akademii to doświadczenie bezcenne.

Katarzyna Owczarek, , Koordynator ds. Trade Marketingu w Paradyż Ceramika
paradyż ceramika akademia marketingu logo

Eksperci, którzy wystąpili u nas dotychczas:

Dla kogo jest Akademia

czyli wędka zamiast ryby

Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu. Szczególnie myślimy o pracownikach działów marketingu. Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.

Cele

które stawiamy Akademii Marketingu to:

  • promowanie sprawdzonych, ale nie standardowych, rozwiązań marketingowych,

  • przekazanie aktualnej, a przede wszystkim praktycznej, wiedzy o marketingu internetowym,

  • poznanie ważnych branżowych ekspertów,

  • poszerzenie sposobu patrzenia na branżę marketingową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją,

  • przedstawienie najważniejszych trendów, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie.

Gwarantujemy

że dzięki Akademii Marketingu

  • dowiesz się jak, prowadzić wielokanałową komunikację marki,

  • zdobędziesz wiedzę na temat sposobów analizowania kluczowych wskaźników współczesnego marketingu,

  • nabędziesz umiejętności potrzebnych do sprawnego budowania mediów własnych marek oraz strategii content marketingowej,

  • poznasz najważniejsze zasady, jakie rządzą client service w social media,

  • dowiesz się, jak łączyć działań marketingowych, w tym promocji w mediach własnych, z pozyskiwaniem leadów oraz działaniami e-mail marketingowymi,

  • nauczysz się darmowych oraz niskobudżetowych narzędzi analitycznych, które powinny znaleźć się w warsztacie współczesnego marketera.

Zainteresowany?

Oto kolejne kroki, które musisz zrobić

Sprawdź program

Tematem trzeciej konferencji będzie pytanie o przyszłość social media i telewizji. Spotkasz specjalistów starych i nowych mediów. Termin konferencji: 16-17 maja 2018. Sprawdź program

Poznaj prelegentów

Staramy się gromadzić najlepszych specjalistów ze swojej dziedziny. Sprawdź kim są i co robią na co dzień. Poznaj prelegentów

Zarezerwuj termin

Program i prelegenci wyglądają naprawdę zachęcająco? Koniecznie więc musisz z nami być tego dnia! Nie zwlekaj i zapisz ten dzień w kalendarzu. I nie zapomnij o bilecie 🙂

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.