Marta Kusowska Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
17 maja 2018
13:40 - 14:20

Programmatic wideo, czyli telewizja 2.0

Czy wiesz, że widzowie tylko w 45% poświęcają swoją uwagę reklamom telewizyjnym? Jeśli zapytasz o cenę reklam na YouTube, który skupia uwagę aż 72% wszystkich użytkowników internetu w Polsce, to podpowiemy, że zakup reklamy wideo jest prawdopodobnie tańszy niż myślisz.

Dotarcie za  pomocą TV staje się nieskuteczne i wciąż pozostaje bardzo drogie. Zupełnie inaczej jest  z publikacją reklam na YouTube. Ten kanał skupia uwagę aż 72% wszystkich użytkowników internetu  w Polsce i jest na podium, jeśli chodzi o generowanie wideo contentu w naszym kraju. Co jeszcze świadczy o skuteczności internetowej kampanii wideo? To zaangażowanie odbiorców, którzy, w przeciwieństwie do widzów telewizji, dzielą się linkami, dyskutują i publikują komentarze.  Wiedząc to wszystko, pozostaje jedynie zacząć działać. Naszym wystąpieniem zachęcimy Cię do zaplanowania i uruchomienia kampanii wideo, przedstawiając praktyczną dawkę wiedzy, która pomoże Ci wykorzystać wszystkie zalety tej filmowej reklamy do promocji, sprzedaży lub podniesienia świadomości Twojej marki.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • kto ogląda wideo w Internecie
  • czym jest programatyczny zakup wideo
  • na czym polega przewaga tej formy nad bezpośrednim zakupem wideo online
  • jakie są sprawdzone sposoby na skuteczne dotarcie do klientów za pomocą wideo
  • jakie są możliwości personalizowanego wideo i sposoby na wykorzystanie różnych narzędzi do tworzenia efektywnego storytelling’u
  • czym jest badanie brandlift, czyli dowód potwierdzający fakt, że kampanie wideo skutecznie zwiększają świadomość marki
  • wideo sprzedaje! Wskażemy narzędzia YouTube, które Ci w tym pomogą
  • na co zwracać uwagę przy ocenie i optymalizacji kampanii
  • jak uruchomić kampanię wideo, kiedy myślisz, że Cię na nią nie stać

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn