PROGRAM KONFERENCJI
"OBSŁUGA KLIENTA W INTERNECIE"

Liczba miejsc jest ograniczona.
Zapisz już dziś datę i zarejestruj swój bilet!

8-9 listopada 2017

Obsługa klienta w internecie - dzień I
9:00 - 9:20

Rejestracja + poranna kawa!

Przywitanie uczestników

Grzegorz Miłkowski
Grzegorz Miłkowski

Customer Care – trendy i microtrendy

Jak zmieniał się konsument kupujący w Internecie? Czy zmiany wynikają tylko z technologii?
Michał Zajdel

Słuchaj użytkowników, czyli jak dbać o ich dobre doświadczenia?

Jak rozmawiać z użytkownikami i dbać o ich pozytywne doświadczenie?  
Michał Madura-Edisonda
Michał Madura
10:20 - 10:30

Przerwa kawowa

Service is the new sales

Praktyczne rozwiązania z zakresu obsługi klienta w różnych organizacjach. Jak zmiana technologii wpływa na zmianę organizacji?
Aleksander Pruziński Deloitte Digita
Aleksander Pruziński

Obsługa klienta w social media: jak podnieść satysfakcję klientów dzięki analizie zachowania Twojej społeczności online?

Dlaczego warto uwzględniać media społecznościowe w organizacji procesów obsługi klienta oraz kiedy takie podejście może się nie opłacić? Jakie są różnice między social care w B2B a w B2C?
Jan Zając Akademia Marketingu
Jan Zając
11:30 - 11:40

Przerwa kawowa

Buduj relacje z klientami za pomocą monitoringu

Monitoring w służbie sprzedaży – znajdź klienta, daj mu wartość, a sam do Ciebie wróci!
Mikołaj Winkiel Brand24
Mikołaj Winkiel

Innowacja? Tak! Ale z głową.

Czego potrzebujesz w firmie zanim sięgniesz po najnowszą technologię lub innowacyjną metodykę? Czy zaspokoją potrzeby Twoich przyszłych klientów? Poznaj case study Autenti.
Tomasz Plata_akademia marketingu
Tomasz Plata

Rekomenduje Panu… – czyli o AI w służbie człowieka

Sztuczna inteligencja coraz częściej ułatwia nam życie i podsuwa gotowe rozwiązania. Dowiemy się m.in. jakie dedykowane rozwiązania działają w branży e-commerce?
Karolina Rowecka Synerise Akademia Marketingu
Karolina Rowecka
13:10 - 14:00

Przerwa obiadowa

E-commerce w trudnych branżach. Za późno, za wcześnie, czy w samą porę?

Jak istotną rolę w budowaniu przewagi e-commerce odgrywa perfekcyjna obsługa Klienta.
mariusz wesołowski
Mariusz Wesołowski

Kliencie, jesteś dla nas ważny. Jak zatroszczyć się o klienta przy pomocy emaila?

Email marketing to nie tylko sprzedaż! Dowiemy się jak sprawić za pomocą e-maila, by klient pamiętał i czuł, że firma o niego dba?
Gabriela Wolak
Gabriela Wolak
15:30 - 15:40

Przerwa kawowa

I know what you did last summer: wyrafinowany kontakt z klientem dzięki nowym technologiom

Jak nowe technologie pozwalają uzbroić obsługę klienta w narzędzia mocno kojarzone z online oraz dlaczego maszyny vendingowe pomogą Ci zbudować relację z klientami oraz pracownikami?
maciej swoboda Netizens
Maciej Swoboda

Historie, które opowiada client service. I historie, które opowiada się o nich

Jakie elementy obsługi możemy tworzyć za pomocą opowieści, a które przynależą do innych działów biznesu?
Paweł Tkaczyk Akademia Marektingu
Paweł Tkaczyk
20:00

After party!

Obsługa klienta w internecie - dzień II
9:00 - 9:20

Rozpoczęcie konferencji

Customer Experience w komunikacji z klientem na przykładzie kilku memów

W zależności od wieku szukają różnych dróg dotarcia w to samo miejsce – centrum obsługi klienta. Różne kanały to najczęściej różne narzędzia. W tej prelekcji postaram się odpowiedzieć na pytanie, jak...
Read More
Piotr Kaczor akademia marketingu
Piotr Kaczor

Praktyczne podejście do wykorzystania chatbotów na Facebook Messenger

Do czego realnie możemy wykorzystywać chatboty w komunikacji? Case study Orange Polska.
kamil_jodełko orange polska akademia marketingu
Kamil Jodełko

Narzędzia Google oraz SEO a obsługa i relacje z klientami

Jak Twoi klienci widzą Cię w Google i jaki ma to wpływ na Twoje wyniki?
Krzysztof Marzec
10:50 - 11:00

Przerwa kawowa

AI Driven Customer Service – Utopia or Reality?

Jak podejść do zautomatyzowanych procesów obsługi klienta w firmie? Poznamy możliwości współczesnych inteligentnych systemów do wsparcia klientów oraz ich przyszłość.
Jarosław Królewski Synerise Akademia Marketingu
Jarosław Królewski

Customer Success – najważniejszy cel aktywnej obsługi klienta

Dlaczego sprzedaż jest pierwszym krokiem, a nie ostatecznym celem w budowaniu zyskownego modelu biznesowego?
Łukasz Kosuniak

Umarł SMS. Niech żyje SMS!

Jak SMS-y wykorzystują duzi gracze i jak dzięki niemu zarabiają? Przekonamy się, że ten kanał komunikacji łączy świat online z offline i skutecznie wspiera obsługę e-klienta.
Andrzej Ogonowski SMSAPI akademia marketingu
Andrzej Ogonowski
12:30 - 12:40

Przerwa kawowa

Panel dyskusyjny: Jak kokietować klienta nie patrząc mu w oczy?

Żyjemy w ciekawych czasach, w których zmiany następują niezwykle szybko. Zmieniają się nasi konsumenci i partnerzy. Codziennie pojawiają się nowe technologie, przez co zmienia się nasze otoczenie biznesowe i nasza...
Read More
Jacek Stryczek-akademia marketingu
ks. Jacek Stryczek
magdalena czaja san markos akademia marketingu
Magdalena Czaja
Hanna Stajuda BSH Akademia Marketingu
Hanna Stajuda
Zbigniew Woźnowski_akademia marketingu
Zbigniew Woźnowski
michał laskowski_orange polska
Michał Laskowski
Tomasz Michalik akademia marketingu
Tomasz Michalik

Jak usprawnić procesy obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?

Kiedy będziemy mogli w całości zlecić obsługę klienta inteligentnym maszynom?
tomasz wesołowski akademia marketingu kraków prelegent sztuczna inteligencja
Tomasz Wesołowski

Strategiczne podejście do kampanii sprzedażowych na Facebooku

Jak ułożyć proces działań reklamowych od budowania świadomości i docierania do klienta, po obsługę i kampanie sprzedażowe do obecnych klientów?
Adrian Martinez
Adrian Martinez
14:35 - 15:15

Przerwa obiadowa

Jak personalizacja maili może pomóc w budowaniu stałych relacji z klientami?

Dlaczego personalizacja jest niezbędnym elementem działań email marketingowych? Jakich danych potrzebujemy, aby odpowiednio personalizować komunikację z klientami i gdzie ich szukać?
Aleksandra Adamczyk
Aleksandra Jakubek

RODO a obsługa klienta w internecie. Jak być w zgodzie z nowymi przepisami, nie tracąc jednocześnie klientów?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały do maja 2018 roku budzą spore emocje w branży marketingowej i w firmach, które na większą skalę prowadzą obsługę klientów on-line. Czy...
Read More
AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Budowanie relacji i zaangażowania jako podstawa tworzenia społeczności wokół marki

Dlaczego warto dbać o społeczność i jakie mechanizmy tworzą społeczności wokół marki/produktu/idei?
Maciek Myśliwiec
Maciek Myśliwiec

Język jako narzędzie content marketingu w obsłudze klienta

Co zmienić w marketingu treści, by wspierać pracę działu obsługi klienta?  
Michał Grzebyk_akademia marketingu
Michał Grzebyk
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Konferencja zaczyna się już za

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:

Wybierz swój bilet

  • W cenie biletu masz możliwość umówienia konsultacji strategicznych, dotyczących działań content marketingowych dla Twojej firmy. Specjaliści ContentHouse, którzy na co dzień prowadzą kampanie dla znanych marek, porozmawiają o potrzebach biznesowych oraz komunikacyjnych Twojej firmy. Doradzą Ci najlepsze rozwiązania strategiczne, jakie pozwolą je skutecznie realizować. Przed konsultacją zostaniesz poproszony o informacje, które obszary komunikacji chcesz diagnozować: tworzenie treści, budowa i rozwój mediów firmowych, kampanie docierające do Twojego klienta, influencer marketing, działania PR czy social media. Konsultacje mogą odbyć się w biurze ContentHouse przy ul. Podole 60 w Krakowie lub za pośrednictwem telefonu bądź Skype. Konsultacje trwają około 120 minut i są do zrealizowania w ciągu 60 dni od daty konferencji. W celu umówienia terminu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu [email protected] najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia konferencji.

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Przyznano rabat za szybkie zamówienie w wysokości 5%.

Do zapłaty łącznie: zł netto + VAT

Zgody formalne

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.