DOKŁADNY PROGRAM PODAMY WKRÓTCE

Ale datę zapisz już dziś!

8-9 listopada 2017

Obsługa klienta w internecie - dzień I
9:00 - 9:20

Rejestracja + poranna kawa!

Przywitanie uczestników

Grzegorz Miłkowski
Grzegorz Miłkowski

Customer Care – trendy i microtrendy

Jak zmieniał się konsument kupujący w Internecie? Czy zmiany wynikają tylko z technologii?
Michał Zajdel
10:30 - 10:40

Przerwa kawowa

Słuchaj użytkowników, czyli jak dbać o ich dobre doświadczenia?

Jak rozmawiać z użytkownikami i dbać o ich pozytywne doświadczenie?  
Michał Madura-Edisonda
Michał Madura

Service is the new sales

Praktyczne rozwiązania z zakresu obsługi klienta w różnych organizacjach. Jak zmiana technologii wpływa na zmianę organizacji?
Aleksander Pruziński Deloitte Digita
Aleksander Pruziński
11:30 - 11:40

Przerwa kawowa

Buduj relacje z klientami za pomocą monitoringu

Monitoring w służbie sprzedaży – znajdź klienta, daj mu wartość, a sam do Ciebie wróci!
Mikołaj Winkiel Brand24
Mikołaj Winkiel

Obsługa klienta w social media: jak podnieść satysfakcję klientów dzięki analizie zachowania Twojej społeczności online?

Dlaczego warto uwzględniać media społecznościowe w organizacji procesów obsługi klienta oraz kiedy takie podejście może się nie opłacić? Jakie są różnice między social care w B2B a w B2C?
Jan Zając Akademia Marketingu
Jan Zając
13:10 - 14:00

Przerwa obiadowa

E-commerce w trudnych branżach. Za późno, za wcześnie, czy w samą porę?

Jak istotną rolę w budowaniu przewagi e-commerce odgrywa perfekcyjna obsługa Klienta.
mariusz wesołowski
Mariusz Wesołowski

Kliencie, jesteś dla nas ważny. Jak zatroszczyć się o klienta przy pomocy emaila?

Email marketing to nie tylko sprzedaż! Dowiemy się jak sprawić za pomocą e-maila, by klient pamiętał i czuł, że firma o niego dba?
Gabriela Wolak
Gabriela Wolak

Rekomenduje Panu… – czyli o AI w służbie człowieka

Sztuczna inteligencja coraz częściej ułatwia nam życie i podsuwa gotowe rozwiązania. Dowiemy się m.in. jakie dedykowane rozwiązania działają w branży e-commerce?
Karolina Rowecka Synerise Akademia Marketingu
Karolina Rowecka
15:30 - 15:40

Przerwa kawowa

I know what you did last summer: wyrafinowany kontakt z klientem dzięki nowym technologiom

Jak nowe technologie pozwalają uzbroić obsługę klienta w narzędzia mocno kojarzone z online oraz dlaczego maszyny vendingowe pomogą Ci zbudować relację z klientami oraz pracownikami?
maciej swoboda Netizens
Maciej Swoboda

Historie, które opowiada client service. I historie, które opowiada się o nich

Jakie elementy obsługi możemy tworzyć za pomocą opowieści, a które przynależą do innych działów biznesu?
Paweł Tkaczyk Akademia Marektingu
Paweł Tkaczyk
20:00

After party!

Obsługa klienta w internecie - dzień II
9:00 - 9:30

Rozpoczęcie konferencji

Narzędzia Google oraz SEO a obsługa i relacje z klientami

Jak Twoi klienci widzą Cię w Google i jaki ma to wpływ na Twoje wyniki?
Krzysztof Marzec
10:30 - 10:40

Przerwa kawowa

AI Driven Customer Service – Utopia or Reality?

Jak podejść do zautomatyzowanych procesów obsługi klienta w firmie? Poznamy możliwości współczesnych inteligentnych systemów do wsparcia klientów oraz ich przyszłość.
Jarosław Królewski Synerise Akademia Marketingu
Jarosław Królewski

Customer Success – najważniejszy cel aktywnej obsługi klienta

Dlaczego sprzedaż jest pierwszym krokiem, a nie ostatecznym celem w budowaniu zyskownego modelu biznesowego?
Łukasz Kosuniak

Jak usprawnić procesy obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?

Kiedy będziemy mogli w całości zlecić obsługę klienta inteligentnym maszynom?
tomasz wesołowski akademia marketingu kraków prelegent sztuczna inteligencja
Tomasz Wesołowski

Umarł SMS. Niech żyje SMS!

Jak SM-y wykorzystują duzi gracze i jak dzięki niemu zarabiają? Przekonamy się, że ten kanał komunikacji łączy świat online z offline i skutecznie wspiera obsługę e-klienta.
Andrzej Ogonowski SMSAPI akademia marketingu
Andrzej Ogonowski
12:40 - 12:50

Przerwa kawowa

Strategiczne podejście do kampanii sprzedażowych na Facebooku

Jak ułożyć proces działań reklamowych od budowania świadomości i docierania do klienta, po obsługę i kampanie sprzedażowe do obecnych klientów?
Adrian Martinez
Adrian Martinez

Jak personalizacja maili może pomóc w budowaniu stałych relacji z klientami?

Dlaczego personalizacja jest niezbędnym elementem działań email marketingowych? Jakich danych potrzebujemy, aby odpowiednio personalizować komunikację z klientami i gdzie ich szukać?
Aleksandra Adamczyk
Aleksandra Jakubek
14:20 - 15:20

Przerwa obiadowa

RODO a obsługa klienta w internecie. Jak być w zgodzie z nowymi przepisami, nie tracąc jednocześnie klientów?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały do maja 2018 roku budzą spore emocje w branży marketingowej i w firmach, które na większą skalę prowadzą obsługę klientów on-line. Czy...
Read More
AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Budowanie relacji i zaangażowania jako podstawa tworzenia społeczności wokół marki

Dlaczego warto dbać o społeczność i jakie mechanizmy tworzą społeczności wokół marki/produktu/idei?
Maciek Myśliwiec
Maciek Myśliwiec
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Konferencja zaczyna się już za

46Dni
17Godzin
48Minut
15Sekund

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:

Wybierz swój bilet

  • W cenie biletu masz możliwość umówienia konsultacji strategicznych, dotyczących działań content marketingowych dla Twojej firmy. Specjaliści ContentHouse, którzy na co dzień prowadzą kampanie dla znanych marek, porozmawiają o potrzebach biznesowych oraz komunikacyjnych Twojej firmy. Doradzą Ci najlepsze rozwiązania strategiczne, jakie pozwolą je skutecznie realizować. Przed konsultacją zostaniesz poproszony o informacje, które obszary komunikacji chcesz diagnozować: tworzenie treści, budowa i rozwój mediów firmowych, kampanie docierające do Twojego klienta, influencer marketing, działania PR czy social media. Konsultacje mogą odbyć się w biurze ContentHouse przy ul. Podole 60 w Krakowie lub za pośrednictwem telefonu bądź Skype. Konsultacje trwają około 120 minut i są do zrealizowania w ciągu 60 dni od daty konferencji. W celu umówienia terminu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu [email protected] najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia konferencji.

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Do zapłaty łącznie: zł netto + VAT

Zgody formalne