baner-Akademia-Marketingu-e-szkolenia-strona-glowna-na-czerwonym-tle

Noworoczna edycja e-szkoleń Akademii Marketingu!

Jak wygląda e-szkolenie?

  • Odbywa się w formie interaktywnego live’u. Uczestnicy mogą rozmawiać zarówno z prowadzącym, jak i ze sobą,

  • Całodzienne, rozbudowane e-szkolenia w małych grupach warsztatowych maksymalnie do 12 osób lub krótkie 2-3 godzinne e-szkolenia skupiające się na rozwinięciu jednego zagadnienia – Ty decydujesz jakie wybierzesz,

  • Obejmuje taki sam zakres jak szkolenie stacjonarne: części teoretyczne, ćwiczenia indywidualne i w grupie, burze mózgów, case studies i pracę na narzędziach.

 

Po szkoleniu otrzymasz pakiet materiałów i certyfikat udziału w formie elektronicznej.

Dla kogo są nasze e-szkolenia

MARKETERÓW I MANAGERÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA TWORZENIE TREŚCI I DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE

Dziennikarzy, redaktorów i blogerów tworzących treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczną o analizie danych w internecie

Twórców stron internetowych prowadzących działania oparte na content marketingu

Archiwalne e-szkolenia

Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

Prowadzący: Grzegorz Miecznikowski, Ekspert LinkedIn

Poznaj szczegóły

Prowadzący: Maja Wiśniewska, Marketing Manager, SMSAPI
Marek Oczkowski, Partnership Manager, SMSAPI

Poznaj szczegóły

Prowadzący: Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing ContentHouse
Katarzyna Florek, Content Specialist w ContentHouse

Poznaj szczegóły

Jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin

Prowadzący: Mike Korba, User.com

Podejrzyj

Jak zorganizować pracę redakcji bloga/portalu?

Prowadzący: Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Sylwia Paszyna, Content Specialist, ContentHouse

Podejrzyj

Jak skutecznie wdrożyć technologię Marketing Automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS

Prowadzący: Mike Korba, User.com

Podejrzyj

Analityka internetowa w content marketingu

Prowadzący: Mateusz Muryjas, Analityczny

Podejrzyj

Termin e-szkolenia Ci nie odpowiada?
Napisz do nas na: [email protected],
postaramy się zorganizować je w dodatkowym terminie.

Poznaj naszych prowadzących

Gabriela Wolak

Business Growth Manager ContentHouse

Sylwia Paszyna

Content Specialist ContentHouse

Michał Grzebyk

Head of PR & Content Marketing, ContentHouse

Michał Bednarczyk

Media Manager ContentHouse
zdjęcie Maja Wiśniewska SMSAPI

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI
zdjęcie Mike Korba

Mike Korba

CCO User

Mateusz Muryjas

Digital Analytics Consultant Analityczny

Marek Oczkowski

Partnership Manager SMSAPI

Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn
zdjęcie Katarzyna Florek

Katarzyna Florek

Content Specialist ContentHouse

Skąd pomysł e-szkoleń?

E-szkolenia Akademii Marketingu to nasza odpowiedź na realia, w których powiększanie dystansu społecznego sprzyja zacieśnianiu więzi w sieci. W czasie spotkań gwarantujemy dawkę sprawdzonej wiedzy serwowaną przez doświadczonych ekspertów.
Dołącz do nas i bądźmy blisko… na odległość!

„Webinary organizowane w ramach Akademii Marketingu w ciągu zaledwie kilku tygodni zyskały grono blisko 1000 widzów. To olbrzymi sukces, z którego jesteśmy dumni. Naszym celem jest edukacja marketerów i przekazywanie im praktycznej i biznesowo skutecznej wiedzy na temat zasad komunikacji, mierzenia efektów oraz planowania budżetów reklamowych. Wiedza ta jest kluczowa w czasach, kiedy na naszych oczach zmienia się rzeczywistość i marketing internetowy staje się jeszcze ważniejszą dźwignią podnoszącą efektywność sprzedaży. Dzieje się to także w firmach, które do tej pory działały poza obszarem komunikacji cyfrowej.



Dlatego, obok webinarów, uruchamiamy format e-szkoleń, których celem jest pogłębienie wiedzy przedsiębiorców na temat efektywnej i skutecznej sprzedażowo komunikacji. Wiedza prezentowana podczas e- szkoleń zgłębia zagadnienia dotykane podczas webinarów. Eksperci wraz z uczestnikami w sposób warsztatowy przepracowują konkretne wyzwania w komunikacji biznesowej, rozwiązują problemy z jakimi mogą mierzyć się w firmach, dają konkretne rozwiązania i wskazówki, jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym”.

Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse

Grzegorz Miłkowski

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Przeczytaj nasze artykuły

Tak było na poprzednich wydarzeniach

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość