Dlaczego influencer marketing miażdży tradycyjne reklamy?

Dlaczego tak kochamy influencerów i dlaczego są oni poważnym zagrożeniem dla TV?

Influencer marketing jest obecnie najbardziej obiecującym i najszybciej rozwijającym się sposobem dotarcia do klientów. Według analiz, ROI z każdego wydanego dolara wynosi minimum 6 dolarów. Poprawnie prowadzone relacje z influencerami oraz profesjonalnie skrojona kampania nie tylko wzmocni pozycję Twojej marki, ale przysporzy klientów.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Co to znaczy influencer marketing w 2018?
  • Kim jest influencer i jak go znaleźć?
  • Czy wszystkie firmy powinny korzystać z influencer marketingu?
  • Jak przygotować kampanię która będzie skuteczna?
  • Jakie parametry brać pod uwagę podczas mierzenia skuteczności kampanii?
  • Jak podsumować kampanię i wyciągnąć właściwe wnioski?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn