Artur Jablonski Akademia Marketingu Social Media to nowa telewizja

Artur Jabłoński

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec
linkedin-iconfacebook-icon

BIO

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Temat wystąpienia: Generowanie leadów w social media działaniami wideo

Treści wideo w mediach społecznościowych to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi generowania leadów. Pozwalają sciąć koszt jednostkowy leada nawet o połowę! Pod warunkiem, że odpowiednio zaprojektujesz swoją kampanię. W swojej prezentacji, pokażę Ci, jak to zrobić.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak zbudować schemat kampanii reklamowej w social media oparty video, która ma za zadanie generować leady
  • jak łączyć kampanie wideo social media z botami w Messengerze
  • jakie są średnie koszty i efektywność kampanii wideo w social media
  • jak w prosty sposób tworzyć content wideo pod social media i na jakie efekty możesz dzięki nim liczyć
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Artur Jabłoński

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn