BIO
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Temat wystąpienia: Generowanie leadów w social media działaniami wideo
Treści wideo w mediach społecznościowych to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi generowania leadów. Pozwalają sciąć koszt jednostkowy leada nawet o połowę! Pod warunkiem, że odpowiednio zaprojektujesz swoją kampanię. W swojej prezentacji, pokażę Ci, jak to zrobić.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- jak zbudować schemat kampanii reklamowej w social media oparty video, która ma za zadanie generować leady
- jak łączyć kampanie wideo social media z botami w Messengerze
- jakie są średnie koszty i efektywność kampanii wideo w social media
- jak w prosty sposób tworzyć content wideo pod social media i na jakie efekty możesz dzięki nim liczyć