Jan Zając

Founder, CEO Sotrender
linkedin-icon

BIO

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Temat wystąpienia: już wkrótce

 

Jan Zając wystąpił podczas drugiej edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie. Zobacz bardzo inspirujący wywiad z CEO Sotrender na temat dobrych praktyk w obsłudze klienta w social media, w tym na Facebooku.

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn