Jan Zając Akademia Marketingu

Jan Zając

Founder, CEO Sotrender
linkedin-icon

BIO

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Temat wystąpienia: Obsługa klienta w social media: jak podnieść satysfakcję klientów dzięki analizie zachowania Twojej społeczności online

  • Dlaczego warto zainteresować się obsługą klienta w mediach społecznościowych?
  • Czy na pewno każdej firmie to się opłaci?
  • Jak wygląda social care w praktyce w branży B2B, a jak w B2C?
  • Kto w Polsce ma tysiące “ticketów” miesięcznie, a kto odpowiada na Facebooku w minutę nawet o 4 nad ranem – czyli najnowsze dane dla polskiego rynku

Z prezentacji dowiesz się:

dlaczego warto uwzględniać media społecznościowe w organizacji procesów obsługi klienta oraz kiedy takie podejście może się nie opłacić. Pokażę, jak robią to najlepsi, a także jakie błędy bywają popełniane, zwłaszcza przez mniejsze firmy. Dostaniesz też konkretne wskazówki co mógłbyś zmienić czy poprawić w swojej firmie i w jaki sposób.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Jan Zając

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn