Michał Zajdel

Digital R&D Director Kantar Millward Brown
linkedin-icon

BIO

Michał Zajdel, ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown.  Obecnie Digital R&D Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

Tytuł wystąpienia: Customer care – trendy i microtrendy

  • Jak zmieniał się konsument kupujący w Internecie?
  • Gdzie byliśmy a gdzie jesteśmy teraz jako konsumenci online?
  • Co przyczyniło się do zmian w obsłudze?

Z prelekcji dowiesz się:

  • W jaki sposób będzie zmieniała się obsługa klienta?
  • Jakie są obecne trendy i microtrendy w obsłudze?
  • Czy zmiany wynikają tylko z technologii? Jakie są inne czynniki wpływające na zmianę?

Michał Zajdel wystąpił podczas pierwszej edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie. Zobacz wywiad na temat jak współczesne pokolenia X, Y i Z korzystają z technologii?

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Michał Zajdel