Akademia Marketingu to unikatowe przedsięwzięcie na rynku konferencji branżowych. Tematyka prezentowana przez organizatorów łączy zagadnienia marketingu oraz nowych technologii, pokazując jak wykorzystywać taką synergię w sposób praktyczny, realnie wpływający na rozwój biznesu. Mogę śmiało powiedzieć, że ta konferencja prezentuje obecnie najwyższy poziom merytoryczny wśród wydarzeń marketingowych w Krakowie.
Dodatkowo można tutaj nawiązać wartościowe kontakty biznesowe. Uczestnikami są m.in. dyrektorzy marketingu, szefowie działów handlowych, brand managerowie, przedstawiciele korporacji oraz właściciele firm z sektora średniego biznesu. Obecność na Akademii Marketingu daje szansę na wartościowy networking.
Miałam przyjemność uczestniczyć w marcu 2017 w pierwszej w Polsce konferencji poświęconej sztucznej inteligencji w biznesie. Tematyka konferencji skupiała się na nowych technologiach i rozwiązaniach w różnych dziedzinach od inteligentnych budynków po wykorzystanie automatyzacji w marketingu.
Wystąpienia były zarówno dla mnie inspiracją i zapoznaniem się z praktyką. W dobie automatyzacji firmy takie jak Samsung pokazały, że rzeczywiście na co dzień wykorzystują zaawansowaną technologię i analizę danych w codziennym biznesie.
Możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i ekspercką wiedzą podczas Akademii Marketingu w Krakowie była bezcennym wydarzeniem, w którym udział polecam wszystkim marketerom i właścicielom firm.
Miałam okazję uczestniczyć w pierwszej edycji Akademii Marketingu poświęconej w całości wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. Była to pierwsza w Polsce konferencja, która zajęła się tematyką praktycznego wykorzystania istniejących już algorytmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. To niezwykle cenna wiedza, szczególnie z punktu widzenia współczesnego marketera, który nieustannie musi analizować ścieżki swoich grup docelowych i dopasowywać narzędzia do ich realnych potrzeb.
Akademia Marketingu, konferencja edukująca na temat skutecznego z punktu widzenia biznesu łączenia technologii i marketingu, wypełnia niszę na rynku konferencji branżowych organizowanych w południowej Polsce. Unikatowe tematy, najlepsi eksperci, praktyczne rozwiązania realnych problemów biznesowych – tak w skrócie można scharakteryzować Akademię Marketingu.
Dobrze zaprojektowane konferencje i spotkania biznesowe są jedną z najlepszych metod rozwoju każdego pracownika. W marcu br. miałam okazje uczestniczyć w pierwszej odsłonie konferencji „Akademia Marketingu”, która w całości poświęcona była wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie.
Olbrzymia dawka wiedzy przekazana przez praktyków w prosty, przyjemny sposób utwierdziła mnie w przekonaniu, że automatyzacja i algorytmy AI to nie odległa przyszłość, ale możliwości, z których firmy chcące się wyróżnić na rynku powinny już korzystać. Akademia Marketingu to także miejsce, gdzie prezentowane są najnowsze trendy i rozwiązania. Udział w tym wydarzeniu nie tylko pozwala zdobyć nowe, unikalne umiejętności, ale stwarza także przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz spotkania i poznania wielu wartościowych osób z branży. Dla praktykującego, współczesnego marketera udział w akademii to doświadczenie bezcenne.