BIO
Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej. Pracował m.in. dla: Bayer Sp. z o.o., Krakowski Park Technologiczny, Motorola Solutions Polska, IAB, Robert Bosch, Kserkop, Bosch AGD, Totalizator Sportowy, Hartmann Tresore Polska Sp. z o.o., 3D Bin Packing, Grupa PSB, Snickers, Union Investment, Capital Brokers, mFinanse, Mosso Kewpie, SportoKlinik, Selena Tytan, New Amsterdam, Engave.
Michał Grzebyk jest współorganizatorem konferencji. Podczas II edycji wystąpił z prelekcją „Język jako narzędzie content marketingu w obsłudze klienta”. Zobacz wywiad z Michałem, PR&Content Managerem w ContentHouse na temat tego, czy treść w internecie sprzedaje.