Dawid Dutkiewicz

Senior Programmatic Media Specialist Bluerank
facebook-icon

BIO

Senior Programmatic Media Specialist w Bluerank. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, który od wielu lat związany jest z branżą internetową.  Jego doświadczenie z obszaru digital marketing jest bardzo szerokie i obejmuje także działania z zakresu SEO/SEM.  Obecnie zajmuje się realizacją niezwykle skutecznych i zaawansowanych technologicznie projektów reklamowych z obszaru programmatic i AdWord. Wykonuje je m.in. dla: Rainbow, Mitsubishi oraz marki TOUS. Spędza czas wolny, realizując pasję, czyli programowanie. Posiadacz talentu kulinarnego. Po godzinach występuje w klubie mówców Toastmasters.

Temat wystąpienia: Programmatic wideo, czyli telewizja 2.0

Czy wiesz, że widzowie tylko w 45% poświęcają swoją uwagę reklamom telewizyjnym? Dotarcie za  pomocą tego nośnika staje się nieskuteczne i wciąż pozostaje bardzo drogie. Zupełnie inaczej jest  z publikacją reklam na YouTube. Ten kanał skupia uwagę aż 72% wszystkich użytkowników internetu  w Polsce i jest na podium, jeśli chodzi o generowanie wideo contentu w naszym kraju. Co jeszcze świadczy o skuteczności internetowej kampanii wideo? To zaangażowanie odbiorców, którzy, w przeciwieństwie do widzów telewizji, dzielą się linkami, dyskutują i publikują komentarze. Jeśli zapytasz o cenę, to podpowiemy, że zakup reklamy wideo jest prawdopodobnie tańszy niż myślisz. Wiedząc to wszystko, pozostaje jedynie zacząć działać. Naszym wystąpieniem zachęcimy Cię do zaplanowania i uruchomienia kampanii wideo, przedstawiając praktyczną dawkę wiedzy, która pomoże Ci wykorzystać wszystkie zalety tej filmowej reklamy do promocji, sprzedaży lub podniesienia świadomości Twojej marki.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • kto ogląda wideo w Internecie
  • czym jest programatyczny zakup wideo
  • na czym polega przewaga tej formy nad bezpośrednim zakupem wideo online
  • jakie są sprawdzone sposoby na skuteczne dotarcie do klientów za pomocą wideo
  • jakie są możliwości personalizowanego wideo i sposoby na wykorzystanie różnych narzędzi do tworzenia efektywnego storytelling’u
  • czym jest badanie brandlift, czyli dowód potwierdzający fakt, że kampanie wideo skutecznie zwiększają świadomość marki
  • wideo sprzedaje! Wskażemy narzędzia YouTube, które Ci w tym pomogą
  • na co zwracać uwagę przy ocenie i optymalizacji kampanii
  • jak uruchomić kampanię wideo, kiedy myślisz, że Cię na nią nie stać
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta