BIO
New Business Director w New Amsterdam. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w agencjach reklamowych Hand Made i 365 Agencja. Wcześniej przez ponad 3 lata pytał, sondował i dociekał jako dziennikarz. Zadawanie odpowiednich pytań to jego pasja, którą wykorzystuje dodatkowo w pracy coacha biznesowego i osobistego. W działaniach biznesowych skupia się na marketingu doświadczeń i doradza firmom, jak efektywnie wykorzystywać nowe technologie. Prywatnie miłośnik kultury hiszpańskiej.
Tytuł wystąpienia: Rozszerzona rzeczywistość to już rzeczywistość marketingowa. Co musisz wiedzieć, żeby ją zacząć skutecznie wykorzystywać?
Mimo że, technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wciąż są dla wielu odbiorców rynkową nowością, to rozwijają się w bardzo szybkim tempie. Już niebawem VR i AR mogą zmienić oblicze reklamy i stać się dostępną technologią, otaczającą użytkownika z każdej strony. Nawet jeśli nie myślałeś jeszcze o wykorzystaniu Virual Reality i Augmented Reality w swojej strategii marketingowej, warto przyjrzeć się jakie możliwości dają te technologie
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czym jest wirtualna i rozszerzona rzeczywistość?
- które branże najczęściej wykorzystują VR/AR?
- czy VR/AR to przyszłość marketingu?
- jakie firmy wykorzystują już VR/AR w działaniach marketingowych?