BIO
Od ponad 12 lat zajmuje się profesjonalnie marketingiem internetowym. Początkowo w ramach biura reklamy Grupy Wirtualna Polska (obecnie Wirtualna Polska Holding SA). Wraz z zespołem Akcji Spajcalnych WP zrealizował kilkadziesiąt niestandardowych kampanii reklamowych, które w znaczymy stopniu opierały się o tworzenie dedykowanego “branded content” m.in. dla takich marek jak NIKE, Suzuki, Mastercard, Lind czy Skoda. W kolejnych latach związał się z branżą farmaceutyczną relizując setki projektów dla leków OTC, wyrobów medycznych oraz specjalistycznych kampanii do HCP (Health Care Practitioners). Przez 6 lat pracy w strukturach działu eMarketingu Grupy Polpharma wprowadzał liczne kampanie marketingowe oraz świadomościowe na temat schorzeń i profilaktyki zdrowia tworząc jednoczesnie rozbudowe strategie content marketingowe dla blisko 100 marek grupy. Kolejne lata w karierze zawodowej związany był z globalnymi koncernami farmaceutycznymi, takimi jak Mylan, Alcon (dawniej Grupa Novartis), a obecnie pełni role Digital Managera dla AstraZeneca.