Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?
11 lutego 2021, 10:00
Czy potrafisz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej albo poszukiwania nowych pracowników?
Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.
Poziom zaawansowania
Od podstaw
Czas trwania
Trwa 4 godziny, w tym 15-minutową przerwa
To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:
pozyskać nowe leady sprzedażowe na LinkedIn
prowadzić efektywnie profil osobisty
prowadzić stronę firmową lub grupę
tworzyć angażujące posty na LinkedIn
konfigurować reklamy w tym serwisie
Program e-szkolenia
10:00 -10:30 Część I
1. Podstawowe informacje o LinkedIn
W tej części zajmiemy się zagadnieniami:
LinkedIn w Polsce i na świecie,
Zmiany w komunikacji i procesach sprzedażowych,
Czym jest social selling a czym Employee Advocacy i dlaczego warto je wdrażać?
Krok strategiczny: Działania LinkedIn a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.
10:30- 12:00 Część II
2. Cztery filary działań na LinkedIn
Jak wykorzystać LinkedIn, jego narzędzia oraz potencjał kanału do budowania relacji i efektywnej komunikacji? W tej części powiemy o tym:
Jak zbudować efektywny profil osobowy?
Jak wyszukiwać klientów lub kandydatów?
Narzędzia: Linkedin Sales Navigator i LinkedIn Recruiter?
Jakie treści tworzyć i jak działa algorytm treści LinkedIn?
Budowa relacji na LinkedIn.
12:00 -12:15 Przerwa
12:15- 13:00 Część III
3. Strona firmowa
LinkedIn to sieć biznesowa, i jej celem jest tworzenie profesjonalnych relacji, dlatego również na LinkedIn strona firmowa musi być równie profesjonalna. W tej części dowiesz się jak działa:
Company Page vs Profil Prywatny,
Najczęściej popełniane błędy administratorów stron firmowych,
Analityka stron firmowych,
Showcase dobrych praktyk,
Jak często pisać, jakie treści publikować, w jakim formacie, o której godzinie?
13:00- 13:45 Część IV
4. Możliwości reklamowe na LinkedIn
W zależności od potrzeb, w systemie reklamowym LinkedIna znajduje się wiele skutecznych rozwiązań, które pozwalają szukać kontrahentów, wypromować swój biznes w sektorze B2B czy szukać pracowników. W tej części rozważymy:
Do kogo z naszej grupy docelowej mamy możliwość dotrzeć?
Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie z webinaru „Optymalizacja profilu na LinkedIn w 90 minut”, które prowadził Grzegorz 20 stycznia, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!