E-SZKOLENIE

Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

11 lutego 2021, 10:00

Czy potrafisz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej albo poszukiwania nowych pracowników?

Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.

 

Poziom zaawansowania

Od podstaw

Czas trwania

Trwa 4 godziny, w tym 15-minutową przerwa

To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:

pozyskać nowe leady sprzedażowe na LinkedIn

prowadzić efektywnie profil osobisty

prowadzić stronę firmową lub grupę

tworzyć angażujące posty na LinkedIn

konfigurować reklamy w tym serwisie

Program e-szkolenia

10:00 -10:30 Część I

1. Podstawowe informacje o LinkedIn

W tej części zajmiemy się zagadnieniami:

  • LinkedIn w Polsce i na świecie,

  • Zmiany w komunikacji i procesach sprzedażowych,

  • Czym jest social selling a czym Employee Advocacy i dlaczego warto je wdrażać?

  • Krok strategiczny: Działania LinkedIn a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.

10:30- 12:00 Część II

2. Cztery filary działań na LinkedIn

Jak wykorzystać LinkedIn, jego narzędzia oraz potencjał kanału do budowania relacji i efektywnej komunikacji? W tej części powiemy o tym:

  • Jak zbudować efektywny profil osobowy?

  • Jak wyszukiwać klientów lub kandydatów?

  • Narzędzia: Linkedin Sales Navigator i LinkedIn Recruiter?

  • Jakie treści tworzyć i jak działa algorytm treści LinkedIn?

  • Budowa relacji na LinkedIn.

12:00 -12:15 Przerwa

12:15- 13:00 Część III

3. Strona firmowa

LinkedIn to sieć biznesowa, i jej celem jest tworzenie profesjonalnych relacji, dlatego również na LinkedIn strona firmowa musi być równie profesjonalna. W tej części dowiesz się jak działa:

  • Company Page vs Profil Prywatny,

  • Najczęściej popełniane błędy administratorów stron firmowych,

  • Analityka stron firmowych,

  • Showcase dobrych praktyk,

  • Jak często pisać, jakie treści publikować, w jakim formacie, o której godzinie?

13:00- 13:45 Część IV

4. Możliwości reklamowe na LinkedIn

W zależności od potrzeb, w systemie reklamowym LinkedIna znajduje się wiele skutecznych rozwiązań, które pozwalają szukać kontrahentów, wypromować swój biznes w sektorze B2B czy szukać pracowników. W tej części rozważymy:

  • Do kogo z naszej grupy docelowej mamy możliwość dotrzeć?

  • Koszt reklamy na LinkedIn

  • Struktura kampanii reklamowej na LinkedIn

  • Konfiguracja pierwszej kampanii na LinkedIn

  • Dobre praktyki

13:45 - 14:00 Podsumowanie i sesja Q&A

Prowadzący

Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn

Czy e-szkolenie jest dla Ciebie?

Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie z webinaru „Optymalizacja profilu na LinkedIn w 90 minut”, które prowadził Grzegorz 20 stycznia, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!

 

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość