PROGRAM KONFERENCJI
SOCIAL MEDIA TO NOWA TELEWIZJA

Liczba miejsc jest ograniczona.
Zapisz już dziś datę i zarejestruj swój bilet!

16-17 MAJA 2018

Social media to nowa telewizja - dzień 1
9:00 - 10:00

Rejestracja + poranna kawa!

Przywitanie uczestników

Grzegorz Miłkowski

Znaczenie video dla pokolenia Z. W jaki sposób Z-etki konsumują treści video?

Aż 50% pokolenia Z nie wyobraża sobie życia bez YouTube, pokazują badania. W jaki sposób Z-etki konsumują treści video i jak to wpływa na ich otwartość na reklamę? 
Marta Byrska
Michał Zajdel Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Michał Zajdel

Czy social media to nowa telewizja? Kto chciałby, żeby tak było, a kto się tego obawia?

Premierowe wyniki badań nad widzami i ich zachowaniami, w tym odpowiedź na pytanie, czy ludzie wybierają social media podczas, czy raczej zamiast telewizji? Poznasz najnowsze dane dotyczące wykorzystania TV i...
Read More
Jan Zając
11:20 - 11:40

Przerwa kawowa

Facebook jako silna alternatywa kampanii telewizyjnych

Facebook to obecnie jedna z najsilniejszych platform mediowych na świecie. Jak dobrze zaplanować działania niezależnie lub równolegle do działań ATL oraz jakie budżety przewidzieć? 
Agnieszka Chabrzyk Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Agnieszka Chabrzyk

Komunikacja Digital współcześnie ze specjalnym uwzględnieniem social marketing

Czym właściwie jest Digital i jakie modele rozliczeń w komunikacji warto rozważyć w swojej strategii?
Mateusz Walkowiak Havas Group Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Mateusz Walkowiak
Aleksandra Bujnowska Havas Group Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Aleksandra Bujnowska

SOCIAL MEDIA PAID, czyli jak przekonać Prezesa, że media społecznościowe powinny kosztować więcej od telewizji

Kampaniom w mediach społecznościowych dalej brakuje rozmachu, jaki znamy z kampanii telewizyjnych. Dalej na palcach jednej ręki można policzyć wysokobudżetowe produkcje do Internetu. A przecież „jakość” musi kosztować. Czy więc...
Read More
Grzegorz Borowiecki Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Grzegorz Borowiecki
13:30 - 14:20

Przerwa obiadowa

Influencer marketing oczami influencera. Co marka powinna wiedzieć, zanim zacznie prowadzić działania promocyjne na kanałach influencera?

Jak wykorzystać potencjał influencera, by współpraca przebiegała pomyślnie, ale również miała świetne efekty?
Red Lipstick Monster Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Ewa Grzelakowska-Kostoglu
Grzegorz Miłkowski

Polszczyzna w social media – jakich błędów językowych unikać, by Twój biznesowy content był traktowany poważnie

Czym powinien odznaczać się content (także ten video) tworzony przez Twoją firmę i jak wystrzegać się błędów, jakie popełniają inni?
Michał Grzebyk

Jak wykorzystać video w email marketingu?

Jak sprytnie wykorzystać content video do wspierania działań email marketingowych, tak aby efekty przerosły Twoje największe oczekiwania?
Paweł Sala Akademia Marketingu social media to nowa telewizja (1)
Paweł Sala
15:50 - 16:10

Przerwa kawowa

Generowanie leadów w social media działaniami wideo

Jak zaprojektować kampanię video w social media, która wygeneruje leady i pozwoli efektywnie wykorzystać Twój budżet reklamowy?
Artur Jablonski Akademia Marketingu Social Media to nowa telewizja
Artur Jabłoński

Ekspert przed kamerą

Co zrobić, żeby specjaliści sami chcieli się dzielić wiedzą. Przed kamerą i przed publicznością.
Kamil Kozieł Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Kamil Kozieł
21:00

After party!

SOCIAL MEDIA TO NOWA TELEWIZJA - DZIEŃ 2
9:00 - 10:00

Rozpoczęcie konferencji + poranna kawa!

Sala A - Marketing
Sala B - Technologie

Dlaczego influencer marketing miażdży tradycyjne reklamy?

Dlaczego tak kochamy influencerów i dlaczego są oni poważnym zagrożeniem dla TV?
Magdalena Urbaniak Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Magdalena Urbaniak

Viral – Freestyle w digitalu

Czy da się z góry zaplanować i zrealizować spot, który zdobędzie miliony wyświetleń? Każdy próbuje, niewielu się to udaje. Dlaczego?
Paulina Imiołek-Szałda Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Paulina Imiołek-Szałda
11:10 - 11:30

Przerwa kawowa

Kontrolowany efekt kuli śnieżnej w user-generated content. Jak 30 tysięcy osób nakręca do zaangażowania miliony Polaków w SZLACHETNEJ PACZCE

Na podstawie kilkunastu lat doświadczeń SZLACHETNEJ PACZKI zaprezentujemy niepublikowane dotąd case’y, statystyki i rekomendacje dotyczące kampanii user-generated content.
Jakub Marczyński Akademia Marketingu social media to nowa telewizja 2
Jakub Marczyński

Video Marketing i jego rola w komunikacji i promocji kierowanej do klienta biznesowego. Czyli jak wykorzystać najnowsze możliwości Facebooka komunikacji z klientem biznesowym i pozyskiwania leadów sprzedażowych B2B

Jak wygląda przykładowa mapa podróży klienta biznesowego i jakie rodzaje treści video możemy tworzyć i wykorzystać do komunikacji z biznesem?
Adrian Martinez
Adrian Martinez
12:50 - 13:40

Przerwa obiadowa

Facebook, Youtube, VOD i telewizja sprowadzone do wspólnego mianownika. eQ GRP – czyli jak porównywać jakość kontaktu z reklamą

Jak porównać siłę spotu wyświetlanego w polu widzenia przez 3 sekundy na smartfonie do 30 sekundowego kontaktu z reklamą w telewizji?
Marta Sułkiewicz Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Marta Sułkiewicz

Aspekty prawne Content Video w promocji marki

Video to nie tylko scenariusz, dobra muzyka i gra aktorska. Jak i co zabezpieczyć prawnie podczas produkcji filmu z wydarzenia czy w współpracy z influencerem?
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Jak zmienia się praca PR-owca, gdy social media to nowa telewizja?

Jeszcze nie tak dawno uplasowanie firmy i jej ekspertów w telewizji było marzeniem każdego PR-owca. Dziś zdecydowana większość briefów na usługi public relations zawiera elementy digitalowe.
Łukasz Majewski Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Łukasz Majewski
15:40

Zakończenie konferencji

Social media – technologia czy zwykły kanał?

Ostatnie lata to potężny rozkwit tzw. „Social Mediów”. Przywykliśmy nazywać nimi kilka popularnych kanałów takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Gdzie zaczynają się Social Media, a gdzie kończą? Czy...
Read More
Tomasz Michalik Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Tomasz Michalik

Jak zrobić zebrę w konia? Sztuczna inteligencja w video kontra ludzki mózg

Niemal 70% wszystkich treści na Facebooku to video, dzieje się tak dlatego, że łatwiej jest coś obejrzeć niż przeczytać. Co jednak w sytuacji, w której duża część informacji w formie...
Read More
Szymon Łukasik Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Szymon Łukasik
11:10 - 11:30

Przerwa kawowa

Rozszerzona rzeczywistość to już rzeczywistość marketingowa. Co musisz wiedzieć, żeby ją zacząć skutecznie wykorzystywać?

Nawet jeśli nie myślałeś jeszcze o wykorzystaniu Virual Reality i Augmented Reality w swojej strategii marketingowej, warto przyjrzeć się jakie możliwości dają te technologie.
Przesmyław Stryna Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Przemysław Styrna

Jedenasta muza spotkała się z dwunastą… Technologia lubi to!

Jak mocny content technologiczny przekłada się na zasięg w social media? Poznaj case study wykorzystania maszyn vendingowych, beaconów czy kinectów w kampaniach w mediach społecznościowych. 
maciej swoboda Netizens
Maciej Swoboda
12:50 - 13:40

Przerwa obiadowa

Programmatic wideo, czyli telewizja 2.0

Czy wiesz, że widzowie tylko w 45% poświęcają swoją uwagę reklamom telewizyjnym? Jeśli zapytasz o cenę reklam na YouTube, który skupia uwagę aż 72% wszystkich użytkowników internetu w Polsce, to podpowiemy,...
Read More
Dawid Dutkiewicz
Marta Kusowska Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Marta Kusowska

Jaką rolę pełni SEO dla video contentu, a video content dla SEO?

YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, dlatego warto dowiedzieć się jak optymalizować swoje video pod kątem jej algorytmu. Zbuduj przewagę już na starcie i zwiększ zasięg swojego video również...
Read More
Albert Czajkowski Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Albert Czajkowski

Wskaźniki, które rządzą wideo marketingiem – jak mierzyć konwersje i analizować skuteczność kampanii wideo

Video marketing, jak każde inne działanie marketingowe, jest mierzalny. Czy na pewno traktujesz działania video jak inwestycję, określasz ich cel i miejsce w lejku sprzedażowym, aby finalnie móc zmierzyć ich...
Read More
Mateusz Muryjas Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
Mateusz Muryjas
15:40

Zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

III edycja zakończona!

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.