Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
04 gru 2019
14:30 - 14:50

Dlaczego 1 października 2019 to smutny dzień dla wszystkich chcących mierzyć skuteczność swych działań content marketingowych, a jeszcze smutniejszy dla tych, którzy korzystają z remarketingu

W powyższej dacie Trybunał Sprawiedliwości UE wydał bardzo istotny wyrok dotyczący stosowania plików cookies. Wedle treści tego wyroku dotychczasowe zgody na pliki cookies (zamknięcie małego banneru przyciskiem „x”) nie są wystarczające. Niestety może to dotyczyć również cookies analitycznych (Google Analytics), a na pewno marketingowych (Google Ads, piksel Facebooka itd.)

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czego dotyczy wyrok TSUE z 1.10.2019,
  • jak zbierać zgodę na cookies analityczne,
  • jak zbierać zgodę na cookies remarketingowe,
  • dlaczego „opasłe” zgody stosowane przez portale takie jak onet.pl czy wp.pl wcale nie są dobrym rozwiązaniem,
  • czy jest jakiś ratunek dla specjalistów od Google Analytics i specjalistów od remarketingu.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn