Google Analytics: Analityka i mierzenie efektów w content marketingu #3
Krok 5. Cele w witrynie, czyli konwersje, mikrokonwersje i antykonwersje
Ponieważ celem content marketingu jest realizacja celów biznesowych, nie możesz zapomnieć, aby dostosować swoje narzędzia analityczne do wyznaczenia celów w taki sposób, aby można było odpowiedzieć na pytanie „Jaką rolę odgrywa content marketing w mojej strategii marketingowej?”, dlatego:
- dowiesz się, jak wyznaczać i mierzyć cele, które mają znaczenie dla Twojego biznesu,
- poznasz pojęcia mikrokonwersji i antykonwersji oraz przykłady ich wdrożenia w content marketingu,
- dowiesz się więcej o modelowaniu atrybucji – dlaczego punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
TIPY
Podczas warsztatów dam Wam parę TIP–ów odnośnie mierzenia konwersji on- i off-line, sposobów realnego mierzenia zaangażowania użytkowników na stronie, Google Analytics vs. Google Data Studio – czyli automatyzacji raportowania oraz wizualizacji danych.