10 mar 2020
9:00 - 9:45

Strategia content marketingowa

Content to już nie tylko tekst na stronie. Wszystkie treści w najróżniejszych formach, z jakimi zapozna się Twój klient, to content marketing. Artykuły, blog, video, animacje, posty w mediach społecznościowych, newslettery czy podcasty – to wszystko, co wypełniasz treścią, która ma spełnić założone przez Ciebie cele. Na warsztatach powiem Ci, co i jak tworzyć, by content marketing dotarł do Twojej grupy docelowej odpowiednim kanałem. Dowiesz się, jak określać, kto jest Twoim potencjalnym klientem, gdzie go spotkasz i jaki content dla niego tworzysz. Nauczę Cię, jak zapełnić lejek sprzedażowy contentem, aby ROI z content marketingu się zgadzał.

W mojej części warsztatów dowiesz się:

  • na jaki temat i w jakiej formie tworzyć content
  • co to jest persona marketingowa
  • jakie są techniki analizy grup docelowych i jak tworzyć persony
  • dlaczego persony są niezbędne w przygotowaniu strategii content marketingowej
  • jakie są podstawowe założenia strategii content marketingowej
  • jakie cele spełniają poszczególne formy content marketingu
  • jakie trendy rządzą w content marketingu A.D. 2020

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn