Strategia content marketingowa
Content to już nie tylko tekst na stronie. Wszystkie treści w najróżniejszych formach, z jakimi zapozna się Twój klient, to content marketing. Artykuły, blog, video, animacje, posty w mediach społecznościowych, newslettery czy podcasty – to wszystko, co wypełniasz treścią, która ma spełnić założone przez Ciebie cele. Na warsztatach powiem Ci, co i jak tworzyć, by content marketing dotarł do Twojej grupy docelowej odpowiednim kanałem. Dowiesz się, jak określać, kto jest Twoim potencjalnym klientem, gdzie go spotkasz i jaki content dla niego tworzysz. Nauczę Cię, jak zapełnić lejek sprzedażowy contentem, aby ROI z content marketingu się zgadzał.
W mojej części warsztatów dowiesz się:
- na jaki temat i w jakiej formie tworzyć content
- co to jest persona marketingowa
- jakie są techniki analizy grup docelowych i jak tworzyć persony
- dlaczego persony są niezbędne w przygotowaniu strategii content marketingowej
- jakie są podstawowe założenia strategii content marketingowej
- jakie cele spełniają poszczególne formy content marketingu
- jakie trendy rządzą w content marketingu A.D. 2020