Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

BIO

CEO w DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Temat wystąpienia: Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM

Praktyczne i skalowalne przykłady budowania treści, które obniżą koszty pozyskiwania nowych klientów, ale i nie pozwolą zapomnieć o podnoszeniu wyników sprzedażowych i współczynnika konwersji.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak specjaliści szukają tematów do budowania nowych treści,
  • jak optymalizować treść pod Google, nie niszcząc jej jakości dla czytelnika,
  • jak wykorzystać content recyckling oraz lepiej mierzyć efekty kampanii,
  • jak połączyć potrzebę pisania do człowieka z optymalizacją tekstów pod robota wyszukiwarek,
  • jak optymalizować świetne redakcyjne teksty, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki z Google.
KUP BILET NA KONFERENCJĘ

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Krzysztof Marzec