Grzegorz Paliś

Influencer Manager Insignia
linkedin-icon instagram-icon

BIO

Jeden z pierwszych w kraju wyspecjalizowanych ekspertów Influencer Marketingu. Być może jedyny Influencer Manager dysponujący tak bogatym portfolio realizacji dla marek z branży beauty, modowych i FMCG. Jak sam deklaruje, influencerów zna lepiej niż własnych znajomych. A już z pewnością spędza z nimi więcej czasu. Od pięciu lat autor bloga modowego GMALE. Zwolennik teorii, że dobry praktyk influencer marketingu sam musi być influencerem – dzięki temu wie, co najlepiej sprawdza się u klientów i czy projekt będzie dla odpowiedni dla influencera. W wolnej chwili prowadzi bloga o modzie męskiej.
Pracował dla marek takich jak: Apart, Lacoste, Guess, Orient Watach, Pulsar, MIUGO, Eisenberg, Bielenda, Orly, Diego Dalla Palma, Tołpa, Bosch, Kamis, Góralki, Siemens, Uncle Ben’s czy Ceramika Paradyż.

Temat warsztatów: Czy influencerzy są policzalni?

Influencerzy – postaci, które od lat zmieniają oblicze internetu oraz całe schematy zachowań konsumenckich. Dla jednych bożyszcza, dla innych „słupy ogłoszeniowe”. Nie sposób we współczesnych działaniach z zakresu digital marketingu nie zauważać roli liderów opinii, także tych w mikroskali. Jednak dla wytrawnego gracza, znającego zasady rządzące biznesem, liczą się realne liczby. Dlatego też w czasie tych warsztatów uczestnicy nauczą się, na co i w jaki sposób zwracać uwagę, by profesjonalnie oceniać wyniki współpracy z influencerami.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:

  • kim influencerzy tak naprawdę są dla marketerów oraz stojących za nimi marek, a kim powinni być,
  • czym różni się celebryta od influencera i jak to przełożyć na KPI,
  • jak dobierać influencerów do strategii komunikacyjnej marki i dlaczego narzędzia analityczne powinny być do tego podstawą,
  • czy zawsze „większy” znaczy „lepszy”,
  • jak przełożyć popularność na leady i KPI,
  • w jaki sposób przygotować się do negocjowania warunków współpracy oraz czy zawsze trzeba patrzeć tylko na stawki,
  • co musi znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie z liderem opinii,
  • jak mierzyć i raportować wyniki współpracy (ROI) z influencerami.

Poziom uczestnika:

By w pełni skorzystać z warsztatów, uczestnik powinien posiadać co najmniej podstawową wiedzę dotyczącą influencer i digital marketingu.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Grzegorz Paliś