BIO
Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.
Temat wystąpienia: Czy social media to nowa telewizja? Kto chciałby, żeby tak było, a kto się tego obawia?
Premierowe wyniki badań nad widzami i ich zachowaniami, w tym odpowiedź na pytanie, czy ludzie wybierają social media podczas czy raczej zamiast telewizji? Poznasz najnowsze dane dotyczące wykorzystania TV i social media oraz wydatków w Polsce i za granicą.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- jaką rolę w sercach i umysłów odbiorców oraz w budżetach marketerów pełni TV, a jaką media społecznościowe?
- czy Facebook jest największym konkurentem TVN i Polsatu, a Netflix – Facebooka?
- co zrobić, żeby nie dostać raka oglądając najpopularniejsze kanały na YouTube?
Jan Zając wystąpił podczas drugiej edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie. Zobacz bardzo inspirujący wywiad z CEO Sotrender na temat dobrych praktyk w obsłudze klienta w social media, w tym na Facebooku.