Justyna Hernas

Z-ca Dyrektora Biura Reklamy Polska Press Grupy w Krakowie

BIO

Od 10 lat w branży. Zastępca Dyrektora Biura Reklamy w Krakowie. Koordynuje i rozwija obszar on-line marketingu, projekty digitalowe oraz obszar wideo. Współpracuje z domami mediowymi oraz prowadzi działania dla kluczowych i strategicznych klientów Polska Press Grupy. Łączy rozwiązania z różnych obszarów komunikacji. Stawia na kreatywność i rozwiązania niestandardowe. Jest pasjonatką nowych technologii w życiu codziennym i mediach.

Temat wystąpienia: Never ending storytelling: bliżej użytkownika, dalej od schematu

Internet jest pełny treści. Szukamy, czytamy, piszemy, pytamy, odpowiadamy, dyskutujemy. Jak pisać, żeby czytali? I jak znaleźć balans pomiędzy pisaniem dla robotów a tworzeniem treści przyjaznych dla użytkownika? Każdy wydawca w internecie musi znaleźć swój sposób na dobry content. W świecie nowych mediów i reklamy nikomu nie trzeba już tłumaczyć, że content marketing to przyszłość. W PPG z contentem pracujemy na co dzień. Tworzymy treści redakcyjne i reklamowe. Granica między nimi coraz częściej się zaciera. Treści w internecie przede wszystkim muszą przynosić korzyść dla użytkownika. A jaką korzyść przyniesie Ci ta prezentacja?

Z prelekcji dowiesz się m.in. o:

  • kontekście lokalnym – dlaczego jest kluczowy i jak bardzo różnimy się lokalnie?
  • storytellingu – jak zaangażować użytkownika w swoją historię, prowadzić nieliniową narrację w multimedialny sposób,
  • wyraźnie świadomie –  jak zwyciężać contentem, połączyć klocki tak żeby działało i analizować ich skuteczność?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Justyna Hernas