BIO
Etnografka, absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Od wielu lat związana z Kantar Millward Brown (Millward Brown / SMG KRC), gdzie kieruje zespołem realizującym badania etnograficzne i semiotyczne. Specjalizuje się w badaniach z młodzieżą. Autorka licznych analiz etnograficznych i semiotycznych na temat stylów życia Polaków.
Temat wystąpienia:
Tytuł wystąpienia: Znaczenie video dla pokolenia Z. W jaki sposób Zetki konsumują treści video
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób Zetki konsumują treści video?
- Na ile sposób konsumpcji i nawigacja po treści różni się względem Millenialsów (Y) i X-ów.
- Czy pokolenie Z jest otwarte na reklamę i jakie formy komunikacji marki są najlepiej odbierane przez to pokolenie?
- Jakie jest znaczenie twórcy (influencera) dla tej generacji?
- Konsumpcja video mobile vs desktop – ile czasu generacja Z spędza na oglądaniu treści video?