Mateusz Muryjas Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Mateusz Muryjas

Online Marketing&Analytics Consultant Analityczny
linkedin-icon

BIO

Analityk i przedsiębiorca od 8 lat związany z branżą internetową. Pomaga firmom mierzyć konwersje i zwiększać sprzedaż. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować.

Rozwija markę Analityczny, w ramach której pokazuje praktyczną stronę analityki internetowej. Prowadzi kampanie reklamowe i tworzy lejki sprzedażowe, poprawiając ich skuteczność w oparciu o dane. Od 2012 roku organizuje #e-biznes festiwal – największą, bezpłatną konferencję o nowych technologiach w marketingu. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych, której misją jest digitalizacja biznesu i rozwój kompetencji cyfrowych. Realizował projekty konsultingowe i wdrożeniowe dla takich marek jak Grupa Lotos, ERGO Hestia, GACA SYSTEM, czy Mobile Vikings.

Temat wystąpienia: Wskaźniki, które rządzą wideo marketingiem – jak mierzyć konwersje i analizować skuteczność kampanii wideo.

Video marketing, jak każde inne działanie marketingowe, jest mierzalny. Czy na pewno traktujesz działania video jak inwestycję, określasz ich cel i miejsce w lejku sprzedażowym, aby finalnie móc zmierzyć ich wpływ na konwersję i osiągnięte ROI?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób możemy mierzyć efekty działań video i jak się do tego zabrać,
  • jakie są najważniejsze metryki video marketingu, jak należy je rozumieć,
  • jak mierzyć ROI w kampaniach video i jak uwzględnić analitykę internetową na etapie strategii,
  • o czym warto pamiętać projektując treści video, aby móc mierzyć skuteczność kampanii i konwersje.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Mateusz Muryjas

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn