Mateusz Muryjas

Digital Analytics Consultant Analityczny
linkedin-icon facebook-icon

BIO

Pasjonat wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zrozumieć zachowania użytkowników. 

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak InternetBeta, Bitspiration, Data Science Summit czy semKRK. 

Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest. 

Temat warsztatów: (Z)mierz ten content! Czyli jak wykorzystać Google Analytics w content marketingu?

Jakie źródła pozyskania ruchu przyprowadzają najbardziej zaangażowanych czytelników? Które treści przyczyniają się do sprzedaży lub generowania leadów? Kim jest mój czytelnik, jak się zachowuje i w jaki sposób konsumuje treść?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na co najmniej jedno z powyższych pytań – świetnie trafiłeś! Google Analytics to narzędzie, które pozwoli Ci zmierzyć efekty prowadzonych działań content marketingowych. Podczas praktycznego warsztatu dowiesz się, jak poprawnie skonfigurować narzędzie i w jaki sposób zbierać wartościowe dane, które wykorzystasz do poprawy efektywności Twoich treści. Poznasz najważniejsze raporty, wymiary i metryki oraz zaawansowane możliwości Google Analytics, które pozwolą Ci wycisnąć więcej ze zbieranych przez Ciebie danych.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak zaplanować strategię mierzenia efektów content marketingu,
  • jak zbierać poprawne, ale przede wszystkim wartościowe dane,
  • w jaki sposób poprawnie rozumieć i interpretować znaczenie kluczowych dla content managera wskaźników w Google Analytics,
  • w jaki sposób analizować i przedstawiać skuteczność publikowanych treści.

Poziom zaawansowania:

Uczestnik powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu Google Analytics (znajomość interfejsu narzędzia, wymiarów i metryk). Dodatkowym plusem będzie posiadanie własnego konta Google Analytics połączonego z serwisem contentowym, dzięki czemu każdy z uczestników przykłady i ćwiczenia będzie mógł zobaczyć na własnych danych.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Mateusz Muryjas