BIO
Manager sprzedaży, wykładowca i publicysta w w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Z branżą internetową związany jest od 2012r. Specjalizuje się w branży SaaS, budując i rozwijając działy sprzedaży na rynki polskie i zagraniczne.Kierował działami sprzedaży na rynki polskie i zagraniczne oraz rozbudowywał sieci partnerskie. Swoje doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: Callpage (COO), Livespace (Head of Sales), SALESmanago (Head of New Business), QuaticON, Tax Care. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży w Sellizer i obszar szkoleń w Niebezpiecznik.pl. Wdrażał systemy wspomagania sprzedaży w takich firmach jak: Proama, PWN, Kontigo, EY, BMW, Porsche, Grupa Netsprint, Cursor (Grupa OEX), Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska, Xevin Consulting, Gaspol, Shell, Eholiday, GroupeSEB, Oktawave, Telepizza, BNI, Aasa Polska, Birdcore, Michelson, Budapester, Union Investment. Współpracował przy tworzeniu strategii sprzedażowych dla klientów takich agencji jak: K2, VML, GroupM, Mec, Value Media, Cube Group, Promo Agency, Meetrics. Wielokrotnie występował z prelekcjami i brał udział w panelach dyskusyjnych na najważniejszych wydarzeniach branżowych jak: Targi Ehandlu, Social Media Convent, Gala Puls Biznesu, Baltic Business Forum, Google Business Group w Polsce, Wielkiej Brytanii i Izraelu.