Michał Bednarczyk

Media Manager ContentHouse
facebook-icon

BIO

Marketer specjalizujący się w kampaniach performance’owych i marketing automation. W ContentHouse odpowiada za efektywność komunikacji oraz maksymalizację konwersji z działań content marketingowych. Humanista, który lubi poznawać techniczną stronę mocy. Segmentacja i personalizacja to stałe punkty w jego działaniach. Bacznie przygląda się nowym kanałom dystrybucji treści, dlatego w ContentHouse odpowiada między innymi za projekty związane z chatbotami. Wcześniej związany ze start-upami takimi jak Cosmetic Scan i Publico24, a także agencją The Nets.

Temat wystąpienia: Chatbot jako content hub nowej generacji

Podczas prezentacji dowiesz się, jak zmieni się content marketing, w którym popularne będą chatboty. Przyjrzymy się wdrożeniom chatbotów z tego roku, a skończymy na przyszłości, w której VR/AR i chatboty zmienią zasady gry w marketingu.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jakie kanały dystrybucji mogą być zintegrowane z chatbotami,
  • jakie touchpointy zyskują marketerzy,
  • jak voiceboty zmieniają content marketing,
  • jak użyć chatbota na stronie internetowej,
  • jak analizować dane z chatbota,
  • jak zwiększyć efektywność treści i konwersję.
KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Michał Bednarczyk