Michał Grzebyk

PR & Content Marketing Manager ContentHouse
linkedin-icon

BIO

Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.

Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej. Pracował m.in. dla: Bayer Sp. z o.o., Krakowski Park Technologiczny, Motorola Solutions Polska, IAB, Robert Bosch, Kserkop, Bosch AGD, Totalizator Sportowy, Hartmann Tresore Polska Sp. z o.o., 3D Bin Packing, Grupa PSB, Snickers, Union Investment, Capital Brokers, mFinanse, Mosso Kewpie, SportoKlinik, Selena Tytan, New Amsterdam, Engave.

Temat wystąpienia: Roboty czy użytkownicy. Dla kogo piszemy treści?

Zazwyczaj wygląda to tak: chwytasz telefon, by coś wyguglać. Jaką żarówkę kupić? Kiedy skończy się remont Krakowskiej? Czy jutro jest niedziela handlowa? I dowiadujesz się, że dobra żarówka to odpowiednia żarówka, remont Krakowskiej się przedłuża (thank you, Captain Obvious!), a przy niedzielach niehandlowych… cóż, tu od razu dostaniesz kalendarz na cały rok.

Też tak miałem. I zastanawiałem się, jak to możliwe, że w internecie wciąż można znaleźć dziesiątki artykułów na ten sam temat, a tak mało precyzyjnych odpowiedzi. I to mimo kolejnych update’ów Google’a! Czy wymagania algorytmów mijają się z potrzebami użytkowników? Czy musimy wybierać między optymalizacją pod SEO a merytoryczną, poprawną stylistycznie treścią? Czy możemy mieć albo dobry tekst, albo stronę, która się wysoko pozycjonuje? Wraz z Sylwią Paszyną weźmiemy na warsztat treści w internecie i pokażemy, że teksty zgodne z potrzebami użytkownika, pisane pod SEO i satysfakcjonujące redaktora to nie oddzielne projekty, a zgrane trio.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czy istnieje wzór na tekst doskonały,
  • czym charakteryzuje się dobry artykuł,
  • jaki wpływ na pracę copywritera mają update’y Google’a,
  • jak analizować zachowanie swoich użytkowników, by znaleźć pomysły na content,
  • jakie znaczenie w procesie publikacji ma przygotowanie polityki redakcyjnej,
  • dlaczego ważny jest nie tylko sam tekst, ale też kontekst, w którym go umieszczasz.

 

Michał Grzebyk jest współorganizatorem konferencji. Podczas II edycji wystąpił z prelekcją „Język jako narzędzie content marketingu w obsłudze klienta”. Zobacz wywiad z Michałem, PR&Content Managerem w ContentHouse na temat tego, czy treść w internecie sprzedaje.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Michał Grzebyk