Michał Grzebyk

PR & Content Marketing Manager ContentHouse
linkedin-icon

BIO

PR & Content Marketing Manager w ContentHouse. Studiował polonistykę i… dobrze na tym wyszedł. Swoją wiedzę o języku oraz komunikacji przekuwa na realne działania biznesowe dla klientów w działaniach PR i content marketingowych. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek oraz dba o kontakty z mediami, by otaczać firmy kompleksową obsługą na polu marketingu treści. Miłośnik pachnących książek, zacnej muzyki i mądrych filmów. Walczy (i odnosi sukcesy na tym polu) ze skłonnością do poprawiana wszystkich i wszystkiego.

Temat wystąpienia: Polszczyzna w social media – jakich błędów językowych unikać, by Twój biznesowy content był traktowany poważnie

Język polski to bez wątpienia jeden z najważniejszych skarbów naszej kultury, który należy chronić. Umiejętne posługiwanie się tym kluczowym narzędziem komunikacyjnym to nie tylko przejaw kultury, ale także gwarancja sukcesu w tworzeniu treści biznesowych. Czym powinien odznaczać się content (także ten video) tworzony przez Twoją firmę i jak wystrzegać się błędów, jakie popełniają inni?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Co wspólnego ma Joseph Pulitzer z komunikacją video w social media?
  • W jaki sposób bezpiecznie pokonać przepaść dzielącą intencję nadawcy od interpretacji odbiorcy, a tym samym uniknąć niezrozumienia?
  • Czy „język biznesu” musi oznaczać „język korporacji”, czyli jak robić video poprawne, ale dalekie od sztampy?
  • Że odmienianie imion i nazwisk to nie jest „fanaberia”, tylko objaw kultury.
  • Czym różni się uzus od normy językowej i jak powinno to wpływać na kulturę języka Twoich wypowiedzi?
  • Dlaczego reguła wzajemności jest jedną z najważniejszych, jakie musisz przestrzegać?
  • Czy „Witam!” to rzeczywiście taki niewybaczalny błąd kontaktach biznesowych?
  • Że przecinki wcale nie są takie strasznie i można nad nimi panować 😉

 

Michał Grzebyk jest współorganizatorem konferencji. Podczas II edycji wystąpił z prelekcją „Język jako narzędzie content marketingu w obsłudze klienta”. Zobacz wywiad z Michałem, PR&Content Managerem w ContentHouse na temat tego, czy treść w internecie sprzedaje.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Michał Grzebyk

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn