Szymon Krzysiak

Senior Strategic Planner Insignia

BIO

Od 10 lat w branży marketingu i reklamy. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem strategii komunikacji dla marek komercyjnych, strategii repozycjonowania oraz budowania portfela marek. Wnikliwie poznaje świat konsumenta, analizuje grupy docelowe oraz aktualne trendy. Bazuje na twardych wnioskach badawczych i wnikliwych analizach mediowych. Zajmuje się planowaniem działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz w content marketingu.
W ramach działań strategicznych i komunikacyjnych, pracował m.in. dla: Santander Consumer Bank, BP, Oknoplast, Neinver, Kruk S.A, Grupa SEB (Tefal), Teva Poland, Mazda, CEDC, Red Bull, Polskie Linie Lotnicze i Komfort.
Wybrane strategie marketingu publicznego: Miasto Kołobrzeg, Miasto Łódź, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, Państwowa Inspekcja Pracy, Fundusze Europejskie w Polsce, Województwo Małopolskie, Województwo Śląskie.
Weekendami pokazuje swoją drugą, żywiołową twarz i zamienia się w konferansjera na eventach, imprezach masowych oraz weselach, gdzie porywa publiczność do zabawy.

Temat wystąpienia: Strategia content marketingowa – często powtarzany frazes bez zrozumienia

Jako strateg coraz częściej słyszę: „Klient potrzebuje od agencji jednej spójnej strategii”. Wtedy zadaję proste pytanie: „Jakiej strategii? Brandingowej? Marki Komunikacji? Narzędziowej? Czy contentowej?”. Wtedy często słyszę: „No… takiej marketingowej”.

Strategia content marketingowa wpisująca się w strategię marki może bezpośrednio oddziaływać na wiele wskaźników, np. znajomość marki, chęć jej polecenia czy atrybuty wizerunkowe. Jednak warunkiem gwarantującym zamierzony sukces jest prowadzenie długofalowych i konsekwentnych działań. Niestety niewiele marek zdaje sobie sprawę z tego, że marketing treści potrafi wygenerować dużo więcej leadów niż tradycyjne formaty reklamy internetowej, takie jak banner czy post na Facebooku. Niewiele osób też wie, że wszystkie działania content marketingowe można skutecznie zmierzyć i policzyć.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czy strategia contentowa to wypadkowa strategii marki,
  • kiedy marka jest na tyle dojrzała, żeby rozpocząć planowanie strategii contentowej,
  • jak mierzyć konwersję i analizować skuteczność swojej strategii,
  • czy są marki, które mogą mieć strategię contentową, nawet jeśli nie posiadają strategii marki,
  • czy strategia content marketingowa powinna być oparta na archetypach.
KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Szymon Krzysiak