Szymon Krzysiak

Senior Strategic Planner Insignia

BIO

Od 10 lat w branży marketingu i reklamy. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem strategii komunikacji dla marek komercyjnych, strategii repozycjonowania oraz budowania portfela marek. Wnikliwie poznaje świat konsumenta, analizuje grupy docelowe oraz aktualne trendy. Bazuje na twardych wnioskach badawczych i wnikliwych analizach mediowych. Zajmuje się planowaniem działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz w content marketingu.
W ramach działań strategicznych i komunikacyjnych, pracował m.in. dla: Santander Consumer Bank, BP, Oknoplast, Neinver, Kruk S.A, Grupa SEB (Tefal), Teva Poland, Mazda, CEDC, Red Bull, Polskie Linie Lotnicze i Komfort.
Wybrane strategie marketingu publicznego: Miasto Kołobrzeg, Miasto Łódź, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, Państwowa Inspekcja Pracy, Fundusze Europejskie w Polsce, Województwo Małopolskie, Województwo Śląskie.
Weekendami pokazuje swoją drugą, żywiołową twarz i zamienia się w konferansjera na eventach, imprezach masowych oraz weselach, gdzie porywa publiczność do zabawy.

Temat wystąpienia: Strategia content marketingowa – często powtarzany frazes bez zrozumienia

Jako strateg słyszę coraz częściej: „Klient potrzebuje do agencji jednej spójnej strategii”. Wtedy zadaję proste pytanie: „Jakiej strategii? Brandingowej? Marki Komunikacji? Narzędziowej? Czy contentowej?” Wtedy często słyszę: „No takiej marketingowej”.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Czy startegia contentowa to wypadkowa strategii marki?
  • Kiedy marka jest na tyle dojrzała żeby rozpocząć planowanie strategii contentowej?
  • Czy są marki, które mają strategię contentową bez posiadania strategii marki?
  • Czy strategia content marketingowa powinna być oparta o archetypy?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Szymon Krzysiak