Tomasz Krawczyk

Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy

BIO

Menedżer nowych mediów, dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy. W mediach od 1996 roku. W PPG odpowiedzialny za internetowe produkty contentowe oraz procesy transformacji organizacji. Z sukcesem stworzył i prowadził wiele nowatorskich projektów medialnych. Zarządza siecią serwisów internetowych, wspiera transformację firmy, zajmuje się rozwojem strategii nowych mediów, w tym wideo i mobile. Prelegent oraz uczestnik konferencji krajowych oraz zagranicznych. Juror w konkursach medialnych. Trener, autor wielu programów szkoleniowych z zakresu nowych mediów.

Temat wystąpienia: Never ending storytelling: bliżej użytkownika, dalej od schematu

Internet jest pełny treści. Szukamy, czytamy, piszemy, pytamy, odpowiadamy, dyskutujemy. Jak pisać, żeby czytali? I jak znaleźć balans pomiędzy pisaniem dla robotów a tworzeniem treści przyjaznych dla użytkownika? Każdy wydawca w internecie musi znaleźć swój sposób na dobry content. W świecie nowych mediów i reklamy nikomu nie trzeba już tłumaczyć, że content marketing to przyszłość. W PPG z contentem pracujemy na co dzień. Tworzymy treści redakcyjne i reklamowe. Granica między nimi coraz częściej się zaciera. Treści w internecie przede wszystkim muszą przynosić korzyść dla użytkownika. A jaką korzyść przyniesie Ci ta prezentacja?

Z prelekcji dowiesz się m.in. o:

  • kontekście lokalnym – dlaczego jest kluczowy i jak bardzo różnimy się lokalnie?
  • storytellingu – jak zaangażować użytkownika w swoją historię, prowadzić nieliniową narrację w multimedialny sposób,
  • wyraźnie świadomie –  jak zwyciężać contentem, połączyć klocki tak żeby działało i analizować ich skuteczność?

 

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Tomasz Krawczyk