Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
5
lis

(Z)mierz się z content marketingiem – IV edycja Akademia Marketingu już w grudniu!

Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Znów otwarta na studentów krakowskich uczelni. Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!

Akademia Marketingu znów zagości w stolicy Małopolski. Zaledwie kilka kilometrów od sal wykładowych krakowskich uczelni, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Podczas wypełnionych wiedzą dwóch dni wydarzenia, prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą mierzy się branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy związane z wykorzystaniem VR i AR w content marketingu, UX, analityką, strategią, aspektami prawnymi, marketing automation, SEO, chatbotami czy współpracą z influencerami.

 

Tej wiedzy nie znajdziesz na wykładzie

Zawsze największą wartością jest merytoryka. Poprzednie edycje Akademii Marketingu cechowały się wysokim poziomem wiedzy i specjalizacji podejmowanej tematyki. Uczestnicy cenią sobie poziom, który dotyka wyłącznie zawansowanych zagadnień w tematyce marketingu treści. Nie inaczej będzie w tym roku. Z tej wiedzy skorzystać powinni nie tylko obecni praktycy – rynek będzie już wkrótce oczekiwał jej od absolwentów kierunków związanych z marketingiem i komunikacją. Być może to jedyna okazja, by pojąć ją nie tylko w wymiarze teoretycznym – zapowiada Grzegorz Miłkowski, CEO organizującej wydarzenie agencji ContentHouse.

Wydarzenie podzielono na dwa dni. W pierwszym, uczestnicy wysłuchają inspirujących prelekcji i case study, przygotowanych przez renomowanych praktyków. O marketing automation opowie Katarzyna Mika z Semahead, w świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse, a o tym, jak wejść na rosnący rynek podcastów powie Karol Stryja ze Storia by Abstra. W świat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości uczestników zabierze Grzegorz Tkaczyk z New Amsterdam.

Drugi dzień wydarzenia poświęcony zaś zostanie na praktyczne warsztaty, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł samemu wybrać dwa z ośmiu, dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Przedstawiciele Deva Group pokażą jak content marketing podnosi efekty SEO, Mike Korba z User.com udowodnią, że content marketing i marketing automation to dobra synergia, a to jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie z kolei Mateusz Muryjas z Analitycznego IT, a prelekcje o tym, jakie treści wspierają biznes o różnej skali wygłoszą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse.

 

Wiedza i kontakty

Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe, a także legendarne już after party, w jednym z krakowskich klubów. Zamknięta impreza będzie nie tylko okazją do spróbowania dedykowanych wydarzeniu doskonałych browarów spod znaku ContentBeer, ale przede wszystkim, do integracji, zawierania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany wiedzy. –To wyjątkowa okazja, by dać się zauważyć potencjalnym pracodawcom – dodaje Miłkowski.

 

Specjalna oferta tylko dla studentów

Z myślą o ambitnych żakach organizatorzy wydarzenia przygotowali bilety w specjalnej cenie. Wymogiem zakupu wejściówki za połowę ceny jest status studenta i wiek nieprzekraczający 26 lat.

IV edycja Akademii Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia w Krakowskim Parku Technologicznym. Wkrótce poznamy też pełen program konferencji i towarzyszących mu wydarzeń. Organizatorem Akademii Marketingu jest agencja ContentHouse.

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn