Akademia Marketingu ogłasza program kolejnych webinarów na luty
Akademia Marketingu nie zwalnia tempa! W lutym ponownie zapraszamy na spotkania online z czołowymi ekspertami w dziedzinie marketingu. Porozmawiamy między innymi o holistycznym i analitycznym spojrzeniu na SEO. Poznamy kulisy pracy copywritera, a także dowiemy się, jak hakować ludzki umysł i dzięki odpowiednim treściom skutecznie oddziaływać na swoich odbiorców.
Gośćmi lutowych webinarów będą Artur Pajkert (Cyber Folks), Rafał Moszkowców (SUSO Digital) oraz Krzysztof Gońda (Insignia).
Hakowanie umysłu. Skuteczne treści i komunikacja
Kto: Artur Pajkert (Cyber Folks)
Kiedy: 10.02., godz. 10:00
Co łączy treści werbalne z umysłem świadomym i nieświadomym? I dlaczego marketerzy powinni znać ewangelię według św. Marka? Odpowiedzi na te pytania udzieli nasz gość – Artur Pajkert z Cyber Floks. Ekspert zdradzi uczestnikom tajniki tworzenia skutecznych treści, które mocniej wpłyną na przekonania odbiorców. Podczas webinaru poznamy także metody… włamywania się do ludzkiego umysłu, dlatego na spotkanie zapraszamy osoby gotowe wziąć odpowiedzialność za ogromną moc oddziaływania w komunikacji, jaką uzyskają w wyniku uczestnictwa w tym webinarze.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Prowadzenie projektu SEO, czyli jak praktyka czyni zwycięzcę
Kto: Rafał Moszkowców (SUSO Digital)
Kiedy: 17.02., godz. 10:00
Dlaczego zarządzanie Projektem SEO nie powinno być podążaniem utartymi ścieżkami? O holistycznym spojrzeniu na marketing wyszukiwarek opowie Rafał Moszkowców z SUSO Digital. Podczas spotkania dowiemy się, jak przestać myśleć wyłącznie o wąsko pojmowanym ruchu i jaki zestaw narzędzi SEO wykorzystać, by poprawić widoczność strony bez konieczności korzystania z usług zewnętrznych agencji.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Kulisy pracy copywritera
Kto: Krzysztof Gońda (Insignia), Michał Grzebyk (ContentHouse)
Kiedy: 25.02., godz. 10:00
Co tak naprawdę oznacza „bycie copywriterem” i co to ma wspólnego z warsztatem samochodowym? Zapraszamy na spotkanie z Krzysztofem Gońdą – człowiekiem, który z niejednego pieca wyciągał briefy, by okraszać je smakowitą mieszanką słów i emocji. Podczas webinaru dowiemy się, skąd czerpać pomysły na nieszablonowe hasła reklamowe oraz jak proste słowa i drobne zabiegi mogą radyklanie zmienić odbiór tworzonych treści.
Spotkanie z Krzysztofem Gońdą poprowadzi Michał Grzebyk.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.