Marta Kusowska o narzędziach do sprzedaży na YouTube
Zmienia się świat – zmieniają się media. W Polsce, w grupie wiekowej 16-34, treści portalu YouTube są obecnie oglądane częściej niż telewizja kablowa. Każdego roku publiczność tego kanału rośnie, a im więcej chętnych, którzy oglądają zasoby zgromadzone na platformie, tym większe szanse dla reklamodawców na dotarcie do nowych klientów. Według prognoz do końca 2018 roku wideo będzie stanowiło 80% treści w interneci3!
Zmiany, jakie zachodzą w świadomości użytkowników, są coraz bardziej widoczne. YouTube to nie tylko skarbnica umiłowanej przez złotorękich Polaków sekcji DIY czy How to…?, ale również doskonałe miejsce promocji produktów i tym samym zwiększenia popytu oraz sprzedaży pochodzącej z reklam wideo. Już od jakiegoś czasu wśród narzędzi reklamowych są również i te, stworzone specjalnie dla sektora e-commerce.
Jakie to narzędzie? Sprawdźcie na łamach Marketer+, gdzie Marta Kusowska, Paid Search Specialist w Bluerank oraz jedna z naszych prelegetnek podczas Akademii Marketingu, dzieli się swoją wiedzą.