Czy influencerzy są policzalni?
Influencerzy – postaci, które od lat zmieniają oblicze internetu oraz całe schematy zachować konsumenckich. Dla jednych bożyszcza, dla innych „słupy ogłoszeniowe”. Nie sposób we współczesnych działaniach z zakresu digital marketingu nie zauważać roli liderów opinii, także tych w mikroskali. Jednak dla wytrawnego gracza, znającego zasady rządzące biznesem, liczą się realne liczby. Dlatego też w czasie tych warsztatów uczestnicy nauczą się, na co i w jaki sposób zwracać uwagę, by profesjonalnie oceniać wyniki współpracy z influencerami.
Pokażę Ci, jak optymalnie wykorzystać swoje video do budowania zasięgu organicznego.
Z warsztatów dowiesz się m.in.:
- kim tak naprawdę są dla marketerów oraz stojących za nimi marek, a kim powinni być influencerzy,
- czym różni się celebryta od influencera i jak to przełożyć na KPI,
- jak dobierać influencerów do strategii komunikacyjnej marki i dlaczego narzędzia analityczne powinny być do tego podstawą,
- czy zawsze „większy” znaczy „lepszy”,
- jak przełożyć popularność na leady i KPI,
- w jaki sposób przygotować się do negocjowania warunków współpracy oraz czy zawsze trzeba patrzeć tylko na stawki,
- co musi znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie z liderem opinii,
- jak mierzyć i raportować wyniki współpracy (ROI) z influencerami.
Poziom uczestnika:
By w pełni skorzystać z warsztatów, uczestnik powinien posiadać co najmniej podstawową wiedzę dotyczącą influencer i digital marketingu.