BIO
Przedsiębiorca i strateg marketingu cyfrowego. Twórca i CEO NapoleonCat – narzędzia ułatwiającego social media managerom zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych i monitorowanie konkurencji. Absolwent trzech uczelni wyższych, ojciec dwóch synów i posiadacz jednego czarnego pasa w judo.
Temat wystąpienia: 1+1=3, czyli jak pożenić social media i content marketing, by nie doszło do rozwodu?
Social media to nie tylko Facebook, a content marketing nie ogranicza się do Twojego bloga firmowego. Ale czy social media marketing to element content marketingu, czy na odwrót?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- dobre praktyki synergii między content marketingiem i social media marketingiem,
- różnice pomiędzy działaniami B2B i B2C,
- inne, poza Facebookiem, platformy społecznościowe, które wspierają działania content marketingowe,
- sposoby mierzenia skuteczności działań content marketingowych w social mediach.
Archiwalne wystąpienia prelegenta
1+1=3, czyli jak pożenić social media i content marketing by nie doszło do rozwodu
04 gru 2019
12:30 - 12:50