BIO
Strateg i konsultant digital. Od ponad 8 lat związana z marketingiem B2B oraz branżą IT. Odpowiadała za budowę i realizację strategii marketingowych oraz cyfrowych dla polskich i zagranicznych software house-ów oraz firm technologicznych. Aktualnie rozwija własną firmę doradczą Digitalkod Consulting oraz jako niezależny konsultant wspiera prezesów, CMO i menedżerów marketingu w strategicznym rozwoju i transformacji przedsiębiorstw, zwiększeniu efektywności działów marketingu i sprzedaży oraz wdrażaniu innowacji z myślą o rozwoju biznesu.
W czasie wolnym dzieli się wiedzą jako prelegentka na branżowych konferencjach. Jest wykładowcą akademickim oraz mentorką programów akceleracyjnych. Entuzjastka i promotorka zagadnień związanych z Customer Experience (CX), digitalizacją, sztuczną inteligencją (AI) oraz automatyzacją działań i procesów. Wierzy w relacje i to, że w życiu oraz biznesie najważniejszy jest człowiek.
Temat wystąpienia: Customer Experience to więcej niż (content) marketing
- Czym właściwie jest Customer Experience?
- Transformacja czy innowacja – od czego zacząć proces kształtowania doświadczeń klienta?
- Jak wykorzystywać content marketing do poprawy doświadczeń w obszarze B2B?
- Liderzy vs reszta świata – dobre praktyki i inspiracje