Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystać to narzędzie w kontakcie z klientem
Chatboty zmieniają sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami. Doradzają w wyborze wakacji, przyjmują reklamacje, pomagają umawiać spotkania, odpowiadają za dystrybucję treści firmowych itd. Ich możliwości są nieograniczone, zasięg oddziaływania nieustannie się poszerza i obejmuje kolejne branże oraz zastosowania. By spełniały swoją rolę muszą odpowiadać na konkretne potrzeby klientów i realizować postawione przed nimi cele.
Z warsztatów dowiesz się m.in.:
- jak obecnie wygląda rynek,
- jakie funkcje posiadają boty,
- jak prawidłowo określić cele dla chatbota,
- jakie błędy najczęściej są popełniane w tworzeniu chatbota,
- co powinien uwzględniać projekt chatbota,
- dlaczego testy chatbota pełnią ważną rolę w rozwoju,
- jak promować chatbota.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie zaprojektowane jest dla każdej osoby, która planuje wykorzystać chatbota w firmie w komunikacji z klientem. Uczestnicy zyskają świadomość realnych możliwości biznesowych, jakie daje to rozwiązanie na praktycznych przykładach. Podstawą udziału w szkoleniu jest wiedza z obszaru mediów społecznościowych, z naciskiem na komunikatory oraz znajomość nowych technologii w komunikacji marketingowej. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób o profilu humanistycznym, które na co dzień zarządzają komunikacją w firmach (PR-owcy, content i social media managerowie).