30 kwietnia webinar o personalizacji w marketing automation
Cykl webinarów Akademii Marketingu rozkręca się na dobre. Po wtorkowej prelekcji ekspertów ContentHouse o polityce redakcyjnej w content marketingu, czas zaprosić na czwartkowe spotkanie z personalizacją w marketing automation. Webinar poprowadzi Mike Korba, CCO w User.com!
Personalizacja czy automatyzacja? To pytanie zadajemy sobie nadwyraz często. Na szczęście, dzięki nowoczesnym narzędziom nie trzeba wybierać, przygotowując całe ścieżki zawierające personalizowane komunikaty marketingowe. Odpowiednia znajomość produkt i zwyczajów klientów pozwala na dobór odpowiednich treści do poziomu lejka sprzedażowego czy rodzaju interakcji użytkowników z Twoją marką.
O tym, jak je poznać i skalować przepływ lejka sprzedażowego, 30 kwietnia podczas webinaru Akademii Marketingu opowie Mike Korba, CCO w User.com.
Z webinaru dowiesz się:
Czym tak naprawdę jest personalizowanie komunikatów marketingowych i dlaczego w obecnych czasach nie wystarcza umieszczenie imienia adresata na początku wiadomości e-mail,
- Dlaczego dobra segmentacja użytkowników jest niezbędna w momencie projektowania spersonalizowanej komunikacji,
- Jakie dane powinieneś zbierać o użytkowniku i jak je wykorzystać do personalizowania komunikatu,
- Jak zaplanować momenty, w których wyślesz odpowiedni komunikat marketingowy,
- Jak od strony technicznej tworzyć dynamicznie personalizowane treści w mailach, POP-upach, elementach html na stronie internetowej i innych kanałach,
- Jak wykorzystać technologię marketing automation do realizacji swoich celów biznesowych.
Mike Korba
Od ponad 3 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do bannerów wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.