WARSZTATY
ANALITYKA W CONTENT MARKETINGU

28 kwietnia 2020, Warszawa


„Celem człowieka jest działanie, a nie myśl, bez względu na to, jak szlachetna by ona nie była” (Bruce Lee) Jeśli i Ty myślisz o tym, jak mierzyć efekty projektów content marketingowych… przestań myśleć i zacznij mierzyć. Na warsztatach spotkasz się z praktykami pracującymi na co dzień w systemie Google Analitycs, którzy nie owijają w bawełnę i zawsze tropią prawdę ukrytą w liczbach. Weź swój komputer, otwartą głowę i listę pytań.

Na content marketing patrzymy bez zbędnego czarowania. Znamy go od podszewki i dobrze wiemy, jak go analizować, żeby dowozić wyniki. Na warsztatach skupimy się na tym, jak robić to przy pomocy Google Analytics. Profesjonalnie i efektywnie

Pod czujnym okiem naszych szkoleniowców zdobędziesz praktyczną wiedzę oraz zobaczysz, jak działań content marketingowe. Od doprowadzenia ruchu na stronę po szczegółowe etapy analizy danych

Warsztaty w dużej mierze będą zależeć od Ciebie – od Twoich pytań, zadań, jakie przed sobą stawiasz i Twojej aktywności

Program warsztatów

Warsztaty marzec 2020

Strategia content marketingowa

Content to już nie tylko tekst na stronie. Wszystkie treści w najróżniejszych formach, z jakimi zapozna się Twój klient, to content marketing. Artykuły, blog, video, animacje, posty w mediach społecznościowych,...
Czytaj więcej
Gabriela Wolak

EFEKTYWNA DYSTRYBUCJA TREŚCI

W trakcie tej części warsztatów otrzymasz skompresowany przegląd kanałów dotarcia do odbiorcy i zagłębisz się w tajniki efektywnej kampanii content marketingowej. W mojej części warsztatów skupimy się na: kampaniach mediowych...
Czytaj więcej
Adrian Martinez
Adrian Martinez
10:30 - 10:45

Przerwa kawowa

12:45 - 13:15

Przerwa na lunch

14:45 - 15:00

Przerwa kawowa

Prowadzący warsztaty

Agnieszka Chabrzyk Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja

Agnieszka Chabrzyk

Country Director Poland Business Factory & ROI Hunter/Facebook Marketing Partner

Gabriela Wolak

Business Growth Manager ContentHouse

Dla kogo przeznaczone są warsztaty?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

CZY WARSZTATY SĄ DLA MNIE?

Zobacz wstępne wymagania lub rozwiąż test

Warsztaty prowadzone będzią na poziomie średnio – zaawansowanym, dlatego wymaganiem wstępnym jest przynajmniej podstawowa znajomość i biegłość w interfejsie Google Analytics. Podczas warsztatów uczestnicy powinni mieć ze sobą komputery (zajęcia w formie praktycznej, warsztatowej) oraz dostęp do własnego konta Google Analytics z danymi tak, aby wykonywać ćwiczenia i przykłady na swoim case study.

Dlaczego test jest taki ważny? Pomoże uniknąć Ci rozczarowania, w przypadku gdyby jesteś już Google Analyticsowym wymiataczem i warsztaty są dla Ciebie zbyt podstawowe, jak również zawodu w przypadku, kiedy jesteś na początku swojej ścieżki z Google Analytics i nie masz jeszcze podstaw, aby porwać się z nami na głębokie wody analityki.

Wciąż nie wiesz czy warsztaty są dla Ciebie? Sprawdź się i rozwiąż test.

Bilety

690 zł netto

Po warsztatach będziesz wiedział

jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia efektów content marketingu

jak dobrać i skonfigurować narzędzia analityczne oraz jak zbierać poprawne dane

w jaki sposób analizować ruch przychodzący, treści i zachowanie użytkowników

jak wyznaczać cele działań dla content marketingu i mierzyć ich efektywność

Miejsce

28 kwietnia 2020, Warszawa
Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość