28 kwietnia 2020, Warszawa „Celem człowieka jest działanie, a nie myśl, bez względu na to, jak szlachetna by ona nie była” (Bruce Lee) Jeśli i Ty myślisz o tym, jak mierzyć efekty projektów content marketingowych… przestań myśleć i zacznij mierzyć. Na warsztatach spotkasz się z praktykami pracującymi na co dzień w systemie Google Analitycs, którzy nie owijają w bawełnę i zawsze tropią prawdę ukrytą w liczbach. Weź swój komputer, otwartą głowę i listę pytań.
Na content marketing patrzymy bez zbędnego czarowania. Znamy go od podszewki i dobrze wiemy, jak go analizować, żeby dowozić wyniki. Na warsztatach skupimy się na tym, jak robić to przy pomocy Google Analytics. Profesjonalnie i efektywnie
Pod czujnym okiem naszych szkoleniowców zdobędziesz praktyczną wiedzę oraz zobaczysz, jak działań content marketingowe. Od doprowadzenia ruchu na stronę po szczegółowe etapy analizy danych
Warsztaty w dużej mierze będą zależeć od Ciebie – od Twoich pytań, zadań, jakie przed sobą stawiasz i Twojej aktywności
Content to już nie tylko tekst na stronie. Wszystkie treści w najróżniejszych formach, z jakimi zapozna się Twój klient, to content marketing. Artykuły, blog, video, animacje, posty w mediach społecznościowych,... Czytaj więcej
W trakcie tej części warsztatów otrzymasz skompresowany przegląd kanałów dotarcia do odbiorcy i zagłębisz się w tajniki efektywnej kampanii content marketingowej. W mojej części warsztatów skupimy się na: kampaniach mediowych... Czytaj więcej
marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe
dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie
twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu
CZY WARSZTATY SĄ DLA MNIE?
Zobacz wstępne wymagania lub rozwiąż test
Warsztaty prowadzone będzią na poziomie średnio – zaawansowanym, dlatego wymaganiem wstępnym jest przynajmniej podstawowa znajomość i biegłość w interfejsie Google Analytics. Podczas warsztatów uczestnicy powinni mieć ze sobą komputery (zajęcia w formie praktycznej, warsztatowej) oraz dostęp do własnego konta Google Analytics z danymi tak, aby wykonywać ćwiczenia i przykłady na swoim case study.
Dlaczego test jest taki ważny? Pomoże uniknąć Ci rozczarowania, w przypadku gdyby jesteś już Google Analyticsowym wymiataczem i warsztaty są dla Ciebie zbyt podstawowe, jak również zawodu w przypadku, kiedy jesteś na początku swojej ścieżki z Google Analytics i nie masz jeszcze podstaw, aby porwać się z nami na głębokie wody analityki.
Wciąż nie wiesz czy warsztaty są dla Ciebie? Sprawdź się i rozwiąż test.