Sprzedaż biletów zakończona!

Wybierz swój bilet

  • Akademia Marketingu: Jak prowadzić duże portale | 19 stycznia 2021

  • Akademia Marketingu: Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

  • Akademia Marketingu: Jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin

  • Akademia Marketingu: Analityka internetowa w content marketingu

  • Akademia Marketingu: Komunikacja mobilna w biznesie – od teorii do praktyki

  • Akademia Marketingu: Warsztaty analityka w content marketingu

    • Całodzienne warsztaty
    • Praktyczne ćwiczenia
    • Indywidualne podejście
    • Kameralna grupa
    • Przerwy kawowe i lunch

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1:

Numer telefonu uczestnika potrzebny jest nam do przekazywania informacji organizacyjnych, ważnych komunikatów czy przesłania linku do pobrania aplikacji konferencyjnej. Jeżeli chcesz, możesz to pole pozostawić puste, jednak wówczas mogą Ci umknąć ważne wiadomości od organizatorów.

Uczestnik 2:

Uczestnik 3:

Uczestnik 4:

Uczestnik 5:

Uczestnik 6:

Uczestnik 7:

Uczestnik 8:

Uczestnik 9:

Uczestnik 10:

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Do zapłaty łącznie:
PLN netto + VAT
Zgody formalne

DLACZEGO WARTO BYĆ NA WARSZTATACH AKADEMIA MARKETINGU?

Content marketing to temat, o którym wciąż za mało powiedziano w kontekście mierzenia efektywności działań. Na warsztatach skupimy się na tym jak należy robić to dobrze przy pomocy narzędzia Google Analytics.

Będziesz miał niepowtarzalną okazję analizy działań  content marketingowych od doprowadzenia ruchu do Google Analytics po szczegółowe etapy analizy danych.

Poprowadzimy warsztaty, w których każdy Uczestnik, będzie miał okazję samodzielnie krok po kroku przejść wszystkie etapy analizy w narzędziu narzędziu Google Analytics.

WARSZTATY AKADEMII MARKETINGU OBJĘTA JEST AKREDYTACJĄ DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.

Pośpiesz się!

Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko