Czy w content marketingu jest miejsce dla landing page’y i dlaczego aż tyle?
W czasie prezentacji zostaną przywołane ciekawe przykłady zastosowania landing page’y w content marketingu. Zgłębimy temat efektywności oraz tego, jak i co mierzyć w przypadku stron docelowych. Przewinie się również zagadnienie personalizacji oraz optymalizacji współczynnika konwersji.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- które wskaźniki są rzetelne w przypadku content marketingu, a jakimi nie zawracać sobie głowy, bo mogą zafałszować ogląd sytuacji,
- w jaki sposób UX wpływa na konwersję na LP, jak opomiarować różne elementy na LP, żeby wiedzieć jak najwięcej o zachowaniu użytkownika w kontekście naszych treści,
- jak za pomocą testów A/B/x osiągać lepsze efekty kampanii oraz jakie powinny być założenia każdego eksperymentu,
- co to jest content upgrade i jak należycie używać go w dobrym kontekście,
- w jaki sposób personalizować przekaz treści, aby jej odbiorca poczuł się wyjątkowo.