Andrzej Bieda

Head of Growth Landingi
facebook-icon linkedin-icon

BIO

Od prawie 10 lat Andrzej zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Najpierw projektował strony internetowe, później koordynował kampanie generowania leadów, teraz wyznacza kierunek wzrostu liczby klientów w Landingi. Zafascynowany światem SaaS i tym, jak te rozwiązania ułatwiają pracę i życie ludziom. Andrzej dokłada swoją cegiełkę do tej misji przez platformę Landingi, umożliwiającą właścicielom firm, marketerom i agencjom budowanie stron docelowych bez znajomości programowania i pomocy działu IT. W Landingi, jako Head of Growth, Andrzej odpowiada za wzrost liczby użytkowników platformy i konwertowanie ich w płacących klientów. Kreatywny, działający w oparciu o dane, otwarty na nowe rozwiązania. Jego odrobinę nerdowska natura poskutkowała miłością do świata Star Wars. Od czasu do czasu lubi rozegrać całonocną sesję pokerową.

Temat wystąpienia: Czy w content marketingu jest miejsce dla landing page’y i dlaczego aż tyle? 

Na mojej prezentacji pokażę ciekawe przykłady zastosowania landing page w content marketingu. Dodam do tego kilka mięsistych case studies i pokażę jak mierzyć efektywność takich działań. Przewinie się również zagadnienie personalizacji oraz optymalizacji współczynnika konwersji.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Co to jest content upgrade i jak należycie używać go w dobrym kontekście
  • Do czego inne firmy wykorzystują landing page i jakie mają z tego efekty
  • Czy potrzebna jest personalizacja i jak za pomocą testów A/B/x osiągać lepsze efekty kampanii
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Andrzej Bieda