Grzegorz Borowiecki Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
16 maja 2018
13:00 - 13:30

SOCIAL MEDIA PAID, czyli jak przekonać Prezesa, że media społecznościowe powinny kosztować więcej od telewizji

Kampaniom w mediach społecznościowych dalej brakuje rozmachu, jaki znamy z kampanii telewizyjnych. Dalej na palcach jednej ręki można policzyć wysokobudżetowe produkcje do Internetu. A przecież „jakość” musi kosztować. Czy więc można mówić, że w głowach marketerów „social media” są traktowane jako nowa telewizja?

Z prelekcji dowiesz sie m.in.:

  • jak zostać sztygarem wzrostu i co to znaczy „fedrować insighty”,
  • ile powinna kosztować produkcja contentu do mediów społecznościowych i jak dobrać odpowiednie technologie do możliwości budżetowych,
  • czy można kupić i zaplanować „virala” i jak technicznie przygotować się do jego realizacji,
  • jakie błędy popełniają tzw. Social Media Ninja i dlaczego powinieneś zostać sztygarem / inżynierem od mediów społecznościowych
  • czym są zasady tworzenia nowoczesnych kampanii reklamowych według filozofii Social Media First
  • oraz przede wszystkim – jak rozmawiać z Prezesem, że wydawanie pięniędzy na Paid Social Media się opłaca.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn