Grzegorz Borowiecki Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja

Grzegorz Borowiecki

Founder & Nadsztygar WUNDERTEAM
linkedin-icon

BIO

Nadsztygar marketingu! Fedruje insighty konsumenckie od 2001 roku. Od marca 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która jest prawdopodobnie najbardziej kreatywną agencją „pod ziemią”. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku, dokładności i pracy zespołowej. Górniczy manifest znajdziesz na stronie http://wunderteam.com

Temat występienia: SOCIAL MEDIA PAID, czyli jak przekonać Prezesa, że media społecznościowe powinny kosztować więcej od telewizji.

Powszechnie przyjęło się zaliczać media społecznościowe do OWNED lub EARNED MEDIA. Bo przecież, jak zrobimy content to ludzie będą podawali dalej. To jeden z największych „mitów” Social Media, bo w Internecie jest już tyle contentu, że nie starczy nam kilku żyć, żeby go przeczytać czy obejrzeć. Kampaniom w mediach społecznościowych dalej brakuje rozmachu, jaki znamy z kampanii telewizyjnych. Dalej na palcach jednej ręki można policzyć wysokobudżetowe produkcje do Internetu. A przecież „jakość” musi kosztować. Czy więc można mówić, że w głowach marketerów „social media” są traktowane jako nowa telewizja?

Z prelekcji dowiesz sie m.in.:

  • jak zostać sztygarem wzrostu i co to znaczy „fedrować insighty”,
  • ile powinna kosztować produkcja contentu do mediów społecznościowych i jak dobrać odpowiednie technologie do możliwości budżetowych,
  • czy można kupić i zaplanować „virala” i jak technicznie przygotować się do jego realizacji,
  • jakie błędy popełniają tzw. Social Media Ninja i dlaczego powinieneś zostać sztygarem / inżynierem od mediów społecznościowych
  • czym są zasady tworzenia nowoczesnych kampanii reklamowych według filozofii Social Media First
  • oraz przede wszystkim – jak rozmawiać z Prezesem, że wydawanie pięniędzy na Paid Social Media się opłaca.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta