BIO
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych. Pracuje głównie dla firm z branży marketingowej (Freshmail, PushPushGo, Marketer+, FastTony, agencje reklamowe, domy mediowe) oraz dla działów marketingu (np. Deichmann, Lyreco, Sokółka). Twórca kursów online „RODO w marketingu” oraz „Prawo w marketingu”. Szkoleniowiec w Marketer+, wykładowca na studiach podyplomowych „E-marketing” w Wyższej Szkole Europejskiej.
Temat wystąpienia: Dlaczego 1 października 2019 to smutny dzień dla wszystkich chcących mierzyć skuteczność swych działań content marketingowych, a jeszcze smutniejszy dla tych, którzy korzystają z remarketingu?
W powyższej dacie Trybunał Sprawiedliwości UE wydał bardzo istotny wyrok dotyczący stosowania plików cookies. Wedle treści tego wyroku, dotychczasowe zgody na pliki cookies (zamknięcie małego banneru przyciskiem „x”) nie są wystarczające. Niestety może to dotyczyć również cookies analitycznych (Google Analytics), a na pewno marketingowych (Google Ads, piksel Facebooka itd.)
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czego dotyczy wyrok TSUE z 1.10.2019,
- jak zbierać zgodę na cookies analityczne,
- jak zbierać zgodę na cookies remarketingowe,
- dlaczego „opasłe” zgody stosowane przez portale takie jak onet.pl czy wp.pl wcale nie są dobrym rozwiązaniem,
- czy jest jakiś ratunek dla specjalistów od Google Analytics i specjalistów od remarketingu.