Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse
Redaktor naczelny SOCIALPRESS
facebook-icon twitter-icon linkedin-icon

BIO

Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”.

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl.

W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Podsumowanie I edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie

Podsumowanie II edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie

 

KUP BILET NA KONFERENCJĘ

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn