Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse
facebook-icon twitter-icon linkedin-icon

BIO

Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”.

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwyści wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl.

W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Temat warsztatów: Generowania leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketingu do baz własnych – od podstaw

Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady generowanie leadów za pomocą działań content marketingowych opartych o media własne (blogi i portale firmowe), a następnie komunikacji z tak pozyskanymi odbiorcami za pomocą e-mail marketingu.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:

  • Jak prowadzić potencjalnego klienta po ścieżce edukacyjnej, aby na końcu pozyskać kontakt kontakt do niego, który nie będzie zimnym leadem,
  • Jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję,
  • Użyteczność contentu: w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
  • W jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych,
  • Jaki content powinien trafiać do newsletterów wysyłanych do baz budowanych za pomocą mediów własnych,
  • Jak stworzyć skuteczną strategię „content e-mail marketingową” i nie zmarnować swojej szansy na relację z odbiorcą,
  • Jak zapełnić swój lejek sprzedażowy za pomocą „content e-mail marketingu”,
  • Jak testować skuteczność „content e-mail marketingu” ,
  • Jak utrzymywać Twoją bazę w komfortowym stanie.

Podsumowanie I edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie

Podsumowanie II edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie

 

KUP BILET NA KONFERENCJĘ

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Grzegorz Miłkowski